خودآرایی-آموزش آرایش طلایی

آرایش چشمی ساده و سریع


1.    ابتدا صورت خود را شسته و خشک نمایید . در صورتیکه پوست خشکی دارید کمی مرطوب کننده به طبیعی تر شدن آرایشتان کمک میکند . مرحله اول هر آرایشی همیشه استفاده از زیر ساز هاست . افراد عادی معمولا از کرم پودر و پنکیک و سایه های روشن برای زیر سازی استفاده می نمایند. اشتباه رایجی که خانم ها هنگام زیر سازی انجام می دهند این است که از کرم پودر و پنکیک خود به زیر ابرو ها و روی پلک های خود نمی زنند ، در نتیجه رنگ آن نواحی با تمام صورت تفاوت پیدا کرده و ثبات رنگ و پایداری سایه به شدت کاهش می یابد .

آموزش آرایش چشم


2.    قسمت روی پلک خود را سایه طلایی مات بزنید و به طور یکنواختی پخش کنید . با استفاده از قلمو ها بسیار راحت و یکنواخت می توانید سایه را روی چشم خود پخش کنید . در موقع خرید توجه کنید موهای قلم بسیار نرم و لطیف باشند .

قسمت فرورفتگی بالای پلک را از کناره بینی تا انتهای ابروان با رنگ کمی تیره تر پر کنید تا به نگاهتان عمق دهد .

آموزش آرایش چشم
3.    با یک سایه تیره تر ، زیر پلک پایینتان و گوشه بیرونی چشمتان را تیره کنید.

آموزش آرایش چشم
4.    در مرحله آخر با یک مداد سفید قسمت درونی پلک پایینتان را پر کنید تا چشمانتان درشت تر و برجسته تر به نظر بیایند. یک خط چشم نازک و مشکی همراه با یک ریمل کاملا مشکی ، تکمیلگر آرایش چشم شما خواهد بود . توجه داشته باشید این سبک آرایش چشم برای پوست های روشن بیشتر توصیه می شود و استفاده از رژ لبی قرمز ، زیبایی شما را دو چندان خواهد کرد.

آموزش آرایش چشم


نظرات (9)

ببخشیدبرای خط چشم کشیدن از چه چیزی استفاده کنم که هم راحت وهم زیباباشد
خیلی خوب بود مرسی خیلی قشنگ شدم ممنون
سلام من چجوری میتونم جواب سوالمو ازتون بگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا راهنماییم کنید مرسی
kheyli qashange vali heyf k man postam tirast
سلام خیلی سایت خوبی دارین.
کسایی که پلکاشون یه ذره افتادگی داره و مثل عکسایی که شما نشون دادین زیاد گود نیست چجوری باید سایه بزنن؟ ممنون میشم بصورت تصویری توضیح بدین.
مرسی
وای چقدر ساده و شیک و قشنگ....
من مشتری ثابتشونم .درسته خيلی خوش برخورد نيستن ولی شخصا ترجيح می دم آرايشگر كارش خوب باشه به جای اينكه الكی قربون صدقه بره.من 5 ساله مشتری آرايشگاه افسون هستم يك بارم نشده كه ناراضي از در آرايشگاه بيام بيرون.هميشه از مخصوصا رنگ و مش راضيم.
بله . دقیقا. مدیریت بی ادبی هم دارند
آگهی ها
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: