آموزش یک آرایش زیبا وی‍ژه مهمانی

خودآرایی هلیامیسآموزش خودآرایی آرایشگاه هلیامیس

 

 

1 .در مرحله اول مقداری کرم پودر روشن ( یا سایه روشن به عنوان زیرساز ) را با پد آرایشی به روی پلک ها و اطراف چشم ها زده و محو می نماییم .سپس با قلم ، کمی سایه روشن و شفاف به رو و اطراف چشم ها میزنیم و کمی محو می کنیم .

آموزش خودآرایی آرایشگاه هلیامیس

 

 

 

2. حالا باید به آرایش پوست بپردازیم . به این منظور میتوانیم از کرم پودر هایی که پوشانندگی بالا دارند ، استفاده نماییم . در صورتیکه پوست مات را بیشتر می پسندید ، می توانید پس از کرم پودر ، از پنکیک استفاده نمایید .

آموزش خودآرایی آرایشگاه هلیامیس

 

 

 

3. برای زیباتر به نظر رسیدن صورتتان با کرم پودر تیره تر ، دو خط ، در دو طرف بینی بکشید و سپس محو نمایید ، این کار سبب می شود بینی به نظر باریک و قلمی بیاید .سپس دوباره با همان رنگ یک خط از زیر گونه تا کنار لب بکشید و سپس با حرکات دست به سمت بالا ، آن را محو نمایید . این کار باعث برجسته به نظر آمدن گونه ها می شود .

آموزش خودآرایی آرایشگاه هلیامیس

 

4. با کمی سایه سفید ، گوشه خارجی چشم را روشن می کنیم . سپس کمی سایه زرد ، بالای گونه ها می زنیم و آن را به آرامی محو می نماییم ، تا به گونه ها فرمی زیبا بدهیم .

 

آموزش خودآرایی آرایشگاه هلیامیس

 

 

5 .قلمو را خیس می کنیم و با یک سایه قابل حل شدن در آب ، قسمت روی پلک را کاملا سفید می کنیم . سپس آن را محو می نماییم . دوباره با همان سایه ، خطی صاف در گوشه چشم می کشیم تا انتهای سایه هایمان را مشخص کنیم و سپس آن را به طرف پایین محو می نماییم .

آموزش خودآرایی آرایشگاه هلیامیس

 

 

 

6. با یک سایه قرمز که قابل حل شدن در آب باشد ( مانند آکوا ) ، از گوشه خارجی چشم تا وسط چشم را مطابق تصویر ، پر کرده و سپس سایه را کمی محو نمایید تا خطوط دقیق کشیده شدن آن از بین بروند.

آموزش خودآرایی آرایشگاه هلیامیس

 

 

7 . با سایه مشکی ( محلول در آب ) یک خط ضخیم روی چشم بکشید و در قسمت بیرونی چشم ، آن را به دور سایه قرمز کشیده و با قلم فیت محو نمایید . به طوری که مرز دقیقی بین سایه مشکی و قرمز دیده نشود .

آموزش خودآرایی آرایشگاه هلیامیس

 

 

8. با کمی سایه سفید ، دوباره قسمت زیر سایه ها را پر کنید و با یک مداد مشکی ، به سایه ها فرم کشیده دهید .

آموزش خودآرایی آرایشگاه هلیامیس

 

 

9. با استفاده از سایه زرد ، قسمت داخلی سایه قرمز را پر نموده و کمی فیت نمایید تا مرز واضح آنها از بین برود . سپس با مداد قهوه ای فرم دلخواه را به ابروانتان بدهید . 

آموزش خودآرایی آرایشگاه هلیامیس

 

 

10 . با یک خط چشم کاملا مشکی ، از گوشه داخلی چشم ، یک خط ضخیم بکشید که انتهایش در راستای سایه ها باشد . سپس زیر چشم را خط چشم بکشید . و در انتها با یک خط چشم نقره ای ، یک خط بسیار باریک ، روی خط چشم مشکیتان ایجاد نمایید .

آموزش خودآرایی آرایشگاه هلیامیس

 

 

 

11 . با یک مداد آرایشی زرد ، یک خط مورب که تفکیک کننده سایه مشکی و قرمز است ، ایجاد نمایید. همچنین در قسمت داخلی چشم ( نزدیک به بینی ) از مداد زرد استفاده کنید .مژه مصنوعی را چسبانده و به کمک فرمژه و ریمل ، زیبایی چشمانتان را تکمیل کنید.

نظرات (22)

خیلی مسخره بود ارایشش . خودش خیلی خوشکلتر بود .
سلام یه مارک خوب کرم پودر معرفی فرمائید..صورتم لک و جوشهای زیر پوستی داره یه کرم پودر خوب نیاز دارم
ترکیب رنگ مو رو هم اموزش بدید خیلی خوب میشه
دستتون درد نکنه. چندتا از اشکالات من در زمینه سایه زدن رفع شد.
همکار عزیزم مدیریت سالن مدیا
از اینکه لطف کردید و کارهای من را تماشا کردید و نظر دادید ممنونم و از دور دستان هنرمند شما را می بوسم
سلام خانم کابلی خیلی خیلی عالی بود وبهتون از صمیم قلب تبریک میگم.
کولاک کردی عزیزم
man aslan a arayeshesh khosham naumad kheyli qalizo to cheshmevali az moarefie kerempodr sepasgozaram
آگهی ها
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: