سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 - 14:00:07

7 قدم تا داشتن پوستی زیبا

هفت گام تا داشتن پوستی زیبا

گام اول:شست و شو پوست صورت

 

به ظاهر همه ما این مرحله را رعایت می کنیم.بعد از یک روز کاری وقتی به خانه بر می گردیم و سطح  پوستمان را آلودگی ها و باکتری ها و مواد آرایشی   پر کرده اند.صابون را بر می داریم و با آب ولرم شروع به شستشو صورت می کنیم و با خیال راحت از اینکه سطح پوستمان کاملا عاری از آلودگی شده اما غافل از اینکه صابون پاک کننده چندان مناسبی نیست و دارای معایب فراوانی است که از آن میان میتوان به چند مورد زیر اشاره نمود:

 

 

- زدودن بیش از حد چربی از سطح پوست
- ایجاد خشکی و کشیدگی در پوست
- قلیایی نمودن پوست 

 در هر حال از صابونها  برای شستشوی پوست استفاده نکنید حتی آب معمولی نیز در اثر شستشوی بی رویه می تواند باعث خشکیپوست شود. بیش از 1 تا 2 بار در روز صورت خود را نشویید و حتماً بعد از شستشو از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید.
از چه محصولاتی برای شست و شو پوست صورت استفاده کنیم؟
فوم هابرای پاکسازی پوست به آب نیاز دارند و در تماس با آب کف می کنند. این محصولات برخلاف صابونها حالت قلیایی نداشته وپوست را خشک نمی کنند و ضمن پاکسازی کامل پوست، لایه محافظ سطح پوست را حفظ می کنند. این فرآوردهها دارای دو فاز حلال در چربی و حلال در آب هستند که فاز حلال در چربی آن تمام ذرات خارجی مواد آرایشی و رسوبات ناشی از آلودگیهای محیطی را در خود حل میکند و فاز حلال در آب آن، شسته شدن این رسوبات را از سطح پوست تسهیل مینماید و به این ترتیب مانع از مسدود شدن روزنه های پوست شده و از آلودگی و عفونت پوست


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: