سه شنبه 11 آذر 1393 - 23:59:59

فرم صورت

 
آیا می دانید فرم صورتتان چگونه است؟
 
اما دانستن اینکه آیا صورتتان گرد، دراز، چهارگوش، به شکل قلب، الماسی، بیضی و یا ترکیبی از اینهاست بی نهایت مهم است. فرم صورتتان نه تنها فرم ابروئی را که به شما می آید معین می کند، بلکه باعث می شود درباره فرم مو و آرایشی که برای شما مناسب است بهتر تصمیم بگیرید
 
موهایتان را پشت سرتان جمع کنید و آرایش صورت خود را کاملاً پاک نمائید.سپس در آینه نگاه کنید گر چه ممکن است فرم صورت شما با هیچ کدام از فرمهائی که گفته می شود مطابقت نداشته باشد ولی به یکی از آنها شبیه تر خواهد بود.
 
1- اگر پهنا و درازای صورت شما تقریباً یکی است و قسمت گونه ها از همه جا پهن تر است این فرم صورت احتمالاً گرد است.
 
2-اگر اندازه پیشانی و استخوانهای گونه و قسمت آرواره تان تقریباً به یک پهناست، این فرم صورت احتمالاً دراز یا کشیده است.
 
3- اگر پیشانی گونه و خط آرواره تان تقریباً به یک اندازه هستند و آروارتان چهار گوش است، این فرم صورت احتمالاً مربع یا چهر گوش است.
 
4- اگر پیشانی شما از چانه تان پهن تر است و عرض گونه تان به اندازه پهنای پیشانی تان باشد و صورتتان به طرف چانه باریکتر می شود، این فرم صورت احتمالاً به فرم قلب است.
 
 5- اگر چهره تان در قسمت استخوان های گونه یا شقیقه ها از همه جا پهن تر، و پیشانی تان کوتاه و باریک است و صورتتان به طرف چانه باریکتر می شود، چهره شما زاویه دار است، این فرم صورت احتمالاً خشتی است.
 
6- اگر پیشانی شما از چانه تان کمی پهن تر است و استخوان های گونه تان بر جسته اند و صورتتان یک بیضی باریک می شود، این فرم صورت احتمالاً بیضی است.
 
 
 
اگر هنوز مطمئن نیستید، امتحان ساده فرم صورت را انجام دهید.
الف - به وسیله یک خط کش درازای صورتتان را از تاج سر تا چانه اندازه بگیرید.(در این شکل اندازه بدست آمده 8 سانتی متر است) سپس این عدد را تقسیم بر سه نمائید.(8 تقسیم بر سه 2.67یا 2/3 2 می باشد)
ب- فاصله انتهای بینی تا انتهای چانه خود را اندازه بگیرید.(در این حالت 1/3 2 می باشد)
 
 
اگر عدد بدست آمده قسمت الف بزرگتر از  عدد بدست آمده قسمت ب باشد، فرم صورت شما احتمالاً کشیده ، دراز، یا چهار گوش است. اگر عدد بدست آمده قسمت الف کمتر از عدد بدست آمده قسمت ب باشد احتمالاً صورتتان گرد یا خشتی است.
اگر عدد بدست آمده الف و ب برابر باشد (و یا در یک حدود باشد)صورت شما به احتمال زیاد بیضی یا بشکل قلب است.اگر دارای چانه ای گرد هستید صورت شما بیضی است و اگر دارای چانه ای با نوک تیز هستید صورتتان احتمالاً به فرم قلب است.
 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: