دوشنبه 11 اسفند 1393 - 22:10:04

6اشتباه رایج خانمها در برداشتن ابرو

در دنیای زیبایی امروزی، داشتن ابرو های پرپشت، کمانی و جذاب یکی از مهمترین فاکتورها ی زیبایی به شمار می رود. اما اکثر خانمها بدون توجه به فرم صورت و نوع ابروهای خود ، همگی ابروها را به شکلی که به اصطلاح مد شده است برمی دارند و با ارتکاب اشتباه های بسیار به شکل و زیبایی ابروهای خود ضربه می زنند. در اینجا 6 اشتباه رایجی که اکثر خانمها هنگام برداشتن ابرو مرتکب آن می شوند عنوان گردیده است.

1.اپیلاسیون و بندانداختن ابرو

اپیلاسیون(wax) و بند انداختن روش مناسبی برای ابروها به شمار نمی رود. این روش ها برای تمیز کردن و از بین بردن موهای زائد بدن و چانه بسیار عالی می باشند. اپیلاسیون و بند انداختن اطراف ابرو ممکن است شما را پیر تر نشان بدهد.

2. فقط هفته ای یکبار از موچین استفاده می کنید.

بنابراین ، اپیلاسیون و بند انداختن ابرو کاملا از دستور کار ما خارج است. اما چند روز یکبار بایر ابروها را با موچین تمیز کنیم تا فرم و شکل ابرو حفظ شود. هر روز باد موهای جدیدی که از پوست خارج می شوند را با موچین بردارید. این تنها راه حفظ حالت کمانی و زیبای ابروهای شماست. اگر یک یا دو هفته صبر کنید ، تمام قسمتهای ابروی شما پر از مو خواهد شد و شما دیگر قادر به تشخیص موهای جدید از قدیم و حفظ حالت ابرو نیستید. بهترین راه حل؟ پس از هر بار دوش گرفتن ابروهای خود را با موچین تمیز کنید.

3. رنگ ابروها را با رنگ موهایتان هماهنگ می کنید.

تنها افرادی که واقعا می توانند از این شیوه پیروی نمایند ، خانمهایی هستند که موهایی کاملا تیره و بدون هیچ سایه ای دارند. اما اگر دارای پوستی سبز با موهایی هایلایت شده هستید ، باید رنگ ابروهایتان را با رنگ قسمتهای روشن تر مو هماهنگ نمایید. با روشن تر کردن ابروها با استفاده از یک ریمل ابرو، چشم های شما واقعا درشت تر دیده میشوند. اگر بور و بلوند هستید ، خلاف این روش در مورد شما صدق می کند. یعنی باید ابروها یی کمی تیره تر از پوست و موی طبیعی خودتان داشته باشید.

4.اول ابرو ها را بر می دارید ، بعد آرایش می کنید.

ابروها قاب صورت هستند و تمامی اجزاء صورت را تحت تاثیر خود قرار می دهند. همیشه ابتدا آرایش صورت را انجام دهید و سپس به سراغ ابروها بروید. اگر با صورت بدون آرایش این کار را انجام دهید، به نتیجه ی مطلوب دست نخواهید یافت. ابتدا فرم و آرایش دلخواه را به صورت بدهید و سپس ابروها را مطابق این شکل و فرم بردارید. فرمول موفقیت: زیرسازی پوست، کرم پودر، رژگونه، ابرو و سپس هر چیز دیگری.

5. فقط از یک محصول برای ابروهای خود استفاده می نمایید.

 احساس غرور و رضایتی که هنگام خرید اولین مداد ابروی خود داشتید را به یاد دارید؟  خب، اکنون  می توانید این حس را سه بار تجربه کنید . چرا که دیگر تنها محصول برای آرایش ابروها یک مداد نیست. " مداد برای شکل دادن به ساختار و طراحی ابرو، پودر یا سایه ابرو برای رنگ کردن ابرو و ژل ابرو برای حالت دادن و مرتب کردن موهای ابرو". همه ی این محصولت را یکجا نگه دارید.

6.از سر ابروها شروع به برداشتن می کنید و سپس به انتهای ابرو می رسید.

به طور منطقی ، بهترین مکان برای آغاز هر چیزی ، ابتدای آن می باشد. با این حال، منطق زیبایی مخالف این نظریه می باشد. برای برداشتن ابرو ها همیشه از وسط ابروها شروع کنید، جایی که به طور طبیعی ضخیم تر و پرمو تر می باشد. از قسمت وسط شروع کنید و کم کم به سمت انتهای ابرو بروید. پس از انجام این کار به سراغ سر ابرو بروید و با دقت به آن شکل  مناسب چهره را بدهید. سبک تر بودن گوشه های داخلی ابرو بسیار طبیعی تر از گوشه های بیرونی می باشد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: