چهارشنبه 06 تیر 1397 - 10:28:58

آموزش پایه رنگ مو

شناخت پایه دکلره مو

قوانین پایه رنگ مو

 

پایه مو یک سیستم درجه بندی موی جهانی است که متخصصان رنگ مو و کارخانه های رنگ مو با استفاده از آن اقدام به تولید و استفاده از رنگ میکنند.  پایه رنگ مو نشان میدهد که موها شما چقدر روشن یا تیره است. این در این تقسیم بندی اعداد بین 1 تا 12 درجه هستند که عدد 1 تیره ترین رنگ پایه و عدد 12 روشن ترین بلوند را نشان میدهد.در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب تمام نکات راجه به پایه رنگ مو و رنگساژ های مناسب هرکدام را معرفی میکنیم.

 

برای اینکه رنگ پایه مو را متوجه شوید یک لایه مو از قسمت مرکزی سر بردارید و رنگ آن قسمت از مو را از نزدیک ترین جا به ریشه به عنوان رنگ پایه مو در نظر بگیرد. برخی فکر میکنند که رنگ پایه رنگ مویی طبیعی خود فرد است که این باور اشتباهی است. رنگ پایه رنگی است که مو در حال حاضر دارد و ما برای ساختن فرمول مناسب نیاز داریم پایه آن را بشناسیم.

 

با توجه به این توضیحات به معرفی پایه مو و انواع رنگساژ میپردازیم:

 

آموزش پایه رنگ مو با عکس

دکلره ضعیف

پایه دکلره 1 تا 4  از سیاه تا نارنجی- قهوه ای  برای رسیدن به این پایه در صورت نازک بودن تار مو از اکسیدان  6% و در صورت زبر و ضخیم بودن مو از اکسیدان 9% استفاده  میکنیم

رنگ مناسب برای این پایه:

قرمز نارنجی یا نارنجی قرمز، قهوه ای، بلوطی، مسی، مشکی تا قهوه ای روشن

 

دکلره متوسط

پایه دکلره 5 تا 7  از قهوه ای متوسط تا زرد یا همان بلوند تیره برای رسیدن به این پایه اگر موها نرم و نازک باشد از اکسیدان 1 و اگر زبر و ضخیم باشد از اکسیدان 2 استفاده میکنیم.

 

رنگساژ مناسب برای این پایه:

قهوه از روشن، بلوند تیره، بلوند بسکوییتی تیره، شکلاتی نسکافه ای، قرمز و نارنجی فانتزی (قهوه ای روشن تا بلوند)

 

آموزش پایه دکلره مو با عکس

 

دکلره قوی

پایه دکلره 8 تا 10 از بلوند روشن تا پلاتینه برای رسیدن به این پایه دکلره در صورت نرم و نازک بودن مو از اکسیدان 2 و اگر زبر باشد از اکسیدان 3 استفاده میکنیم.

 

رنگساژ های مناسب برای این پایه:

طلایی، بلوند روشن، بلوند خاکستری، بلوند زیتونی، دودی نقره ای، بلوند صدفی، استخوانی، کنفی (بلوند روشن تا رنگ های پلاتینه)

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 02 آبان 1397 - 22:20:34
????????????????
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: