شنبه 23 آبان 1394 - 01:13:33

آموزش رنگ مو قهوه ای با هایلایت

آموزش تصویری رنگ مو قهوه ای با هایلایت کاراملی

رنگ مو و هایلایت مو

 



بسیاری از خانم دوست دارند مو های خود را به رنگ های خیلی تیره و یا خیلی روشن را دربیاورند، اما به جای این رنگ ها شما می توانید پیشنهاد دهید که این رنگ موی زیبا که در آن موها به رنگ قهوه ای در آمده و در لابلای آن ها و به خصوص در اطراف صورت هایلایت هایی به رنگ کارامل وجود دارد را امتحان کنند. 
قبل از شروع کار

 



مواد روشن کننده(آ): 1 قسمت پودر روشن کننده+ 5/1 قسمت volume developer 40
مواد پایه کار(ب): رنگ قهوه ای دلخواه خود

مرحله اول رنگ مو

 



موها را مطابق تصویر به 4 قسمت تقسیم کنید.

مرحله دوم رنگ مو

 



از قسمت پایینی موها شروع کرده و به اندازه 1 سانت از موهای اطراف سر را به شکل U جدا کنید. دقت داشته باشید که هرچه موهای بیشتری برای این قسمت جدا کنید و حجم موها بیشتر باشد، احتمال این که مواد روشن کننده شما بتواند نفوذ کند کمتر است. البته حجم موها نیز باید در نظر گرفته شود. پس از تقسیم بندی موها، با استفاده از مواد(آ) که از قبل آماده کرده بودید را به قسمت خارجی موهای هر قسمت بزنید. برای این کار از وسط موها شروع کرده و به پایین ببرید، سپس فرچه خود را کمی به بالا هم برده و قسمت بالایی موها را نیز کمی روشن کنید تا ترکیب رنگ ها طبیعی تر به نظر برسد. این کار را سرتاسر قسمتی که جدا کرده بودید، انجام دهید.

مرحله سوم رنگ مو

 



پس از آن که موهای پشت سر تمام شد، به قسمت بالاتر رفته و و به صورت مورب دسته هایی از مو را جدا کرده و مانند مرحله قبل ابتدا از وسط به پایین آن را روشن کرده و سپس بالای آن را کمی روشن کنید. اگر دسته های مویی که انتخاب کرده اید خیلی بزرگ هستند، می توانید آن ها را به دسته های کوچک تری تقسیم کنید.

مرحله چهارم رنگ مو

 



پس از آن که شما دسته های انتخابی موها را روشن کردید، 50 دقیقه صبر کنید و سپس آن ها را با شامپوی ملایمی بشویید. از آن جایی که کار موها هنوز تمام نشده است بهتر است روی آن ها کاندیشنر نزنید.

مرحله پنجم رنگ مو

 



سپس موها را خشک کرده، آن ها را به سه قسمت تقسیم و روی کل موها رنگ قهوه ای بگذارید.

مرحله ششم رنگ مو

 



رنگ کردن موها را از روی گردن و پایین موها شروع کرده و دقت داشته باشید که همه جای آن ها را به یک رنگ ثابت در آورید. سپس به قسمت جلویی سر رفته و موهای جلوی سر را نیز رنگ کنید.

مرحله هفتم رنگ مو

 



دقت داشته باشید که موها را از صورت مشتری خود کنار بزنید تا کار شما هم تمیز در بیاید. 20 دقیقه صبر کنید تا موها رنگ گرفته و آن ها را بشویید. دقت داشته باشید که هر چند دقیقه یک بار به موهای مشتری خود سر بزنید تا به رنگ دلخواه در آید. پس از این که موها رنگ گرفت آن ها را شسته و روی موها رنگ موی کاراملی خود را بگذارید. 5 دقیقه صبر کنید و سپس موها را با کاندیشنر مناسبی بشویید.

مرحله پایانی

 



رنگ موی مورد نظر به دست آمد.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش رنگ مو اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: