شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 10:03:13

چگونه رنگ موها را تثبیت نماییم.چرا با شست و شو رنگ مو تغییر می کند؟

ماندگاری رنگ مو

چگونه از تغییر رنگ مو جلوگیری کنیم؟

 
 
 

 

چرا با شست و شو رنگ مو تغییر می کند؟

 

مشکل بیشتر خانم ها این است که چه کنیم تا رنگ موهایمان پس از چندین بار  شستشو از بین نرود و حداقل 2 هفته رنگ ماندگار شود.

معمولا رنگ موهای فانتزی مدت زمان کمتری دوام میاورند مانند رنگ موهای قرمز ماهاگونی بنفش و شرابی.  برای این که رنگ موهای فانتزی از دوام بیشتری برخوردارشوند راهکار های مختلفی وجود دارد که در اینجا به چند مورد اشاره میشود:


بهتر است رنگ موهایی را انتخاب کنیم که دارای یک پکیج کامل باشند و معمولا برند های حرفه ای دارای چنین سرویس هایی میباشند این پکیج میتواند شامل شامپوهای قبل از رنگ، شامپو بلاک رنگ که این شامپو بلافاصله پس از آبکشی رنگ مو استفاده میشود و باید 5 دقیقه روی مو ماساژ داده شود.


از ماسک مو استفاده شود تا موها به حالت طبیعی باز گردد و نرم گشته و به راحتی شانه کشی شوند میتوان قبل از خشک نمودن مو با سشوار از سرم های مخصوصی استفاده نمود تا هم عمل براشینگ به سهولت انجام شود و هم رنگ شاینی تر جلوه گر شود .


توصیه میکنم اگر رنگ موی گرمی انتخاب نموده اید از شامپو مخصوص موهای گرم واگر رنگ سردی استفاده کرده اید از شامپو مخصوص رنگ های سرد استفاده نمایید تا دوام رنگتان بیشتر شود و مجبور نباشید به طور مداوم رنگ امیزی کنید تا رفله رنگ را باز گردانید،  زیرا شامپوهای معمولی به واسطه مقدار نمکی که دارند دوام رنگ را کم میکنند.و همچنین شامپوهای گیاهی نیز روی کم دوام شدن رنگ تاثیر میگذارند  پس درست مصرف کردن محصولات خود کمک زیادی به دوام رنگ میکند وهمیشه زیبایی در کنار سلامتی است که لذت بخش است.

 
 
 
 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (9)

زمینه رنگم قهوهای میخوام رنگ ماهاکونی در بیاد چکار کنم مرسی
با سلام وخسته نباشید من هر ترکیب رنگی به موهام میزارم بعده یه هفته میشه قهوه ای تیره چطور تثبیت کنم رنگامو
حنا جان ممنون اما پاسخ سوالاتت خیلی زیادما اکسیدان 10 همان3 درصد ا ست وبعضی برند ها دارند
سلام.ببخشید یک سوال دیگه داشم از خدمت تون،هم زمان که موها توی فویلها هستند میتونیم زمینه موها روهم رنگ کنیم؟؟...
سلام.خانم شفیعی عزیز خیلی خوشحالم که باشما گفته گو میکنم وبرام باعث افتخاره. ببخشید منضورتون ازاکسیدان10 یعنی همان نیم 3% است .بعدکه فرموده بودید موهارو بایدوقتی که از فویل بیرون میاریم همه ی موهارو باهم بشوریم .ببخشید وقتی که رنگ ساژ میکنیم موها باید خشک باشه با خیس؟.. خیلی ازشما متشکرم که جواب منو میدید
سلام حنا جان همه موها را باید شستشو کنیم و بعد با اکسیدان 10 رنساژ میکنیم 5 دقیقه بعد میشوییم ولی ما موی زمینه را جدا هم میتونیم کنیم که عملی باید یاد بگیرید
سلام به شماعزیزجان،یک سوال داشتم درباره مش بافویل،مو وقتی در داخل فویل به پایه میرسد،باید ان راداخل فویل بشوییم؟یا،موهارا ازفویل ها باید جدا کنیم وباهم بشوییم؟وزمان رنگ ساژ کردن،رنگ زمینه رنگ نمیگیرد؟باید چکار کنیم که فقط مش ها رنگساژ شود وزمینه موها رنگی نشود؟لطفا به من توضیح دهید که قانون رنگساژ کردن مش با فویل چگونه است.باسپاس ازشما.
خیلی خوبن
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: