دوشنبه 11 آبان 1394 - 11:40:14

گریم و آرایش استخری

آموزش مرحله به مرحله آرایش استخری

آرایش برای هوای شرجی و مرطوب و حتی استخر

 

 

زمانی که هوا گرم و شرجی می شود آرایش زود پاک می شود و باید  ماندگاری آن را در این فصول افزایش دهیم زیبا نگه داشتن صورت برای خانم‌ها بسیار مهم است اما در اقلیم گرم حفظ آرایش و آراستگی صورت چندان هم کار راحتی نیست البته آرایش‌های کم و طبیعی در گرما کمی‌دوام می‌آورند اما همین آرایش کم هم اصولی دارد تا مبادا روی صورت بیش از اندازه جلوه کند و ظاهر ناخوشایندی به پوست دهد.

در این مقاله خانم انوشه شفیعی یک مدل آرایش استخری را آموزش می دهند.

 

خانم انوشه شفیعی

در گریم استخری یا آرایش های ضد آب محصول آرایشی که استفاده می کنیم بسیار مهم هست به هیج عنوان از سایه های پودری یا آکوا استفاده نمی کنیم و بیشتر از پالت های چرب و کاموفلاژ برای اجرای گریم استخری و بالا بردن دوام آرایش استفاده می کنیم به دلیل اینکه اگر رطوبت بالا باشد لوازم آرایشی بر پایه آب یا آکوا ها به سرعت پاک می شوند.

در ابتدا با زیر سازپوست و طراحی ابرو شروع می کنیم,از یک سوپرای قهوه ای نزدیک به رنگ ابرو استفاده می کنیم در طراحی ابرو باید دقت کرد زیرا اگر ابرو ها خیلی پهن یا نزدیک به هم باشند چهره را خشن نشان می دهند و اگر خیلی نازک باشند از جذابیت چهره می کاهند,از یک برس ابرو استفاده کرده و ابروها را یکدست و یکنواخت می کنیم سپس برای زیر ساز پشت چشم از یک کاموفلاژ رنگ روشن استفاده می کنیم تا چشم ها درشت تر به نطر برسند بعد با دست فیکس می کنیم زیرا این مواد گیاهی و معدنی هستند و با گرمای دست بهتر جذب می شوند.

 

رنگ دوم را گل بهی یا رنگ های مایل به نارنجی انتخاب می کنیم تا پشت چشم مشخص تر باشد و این رنگ را در خط اول چشم قرار می دهیم.کاموفلاژ گلبهی را غلیظ نمی زنیم  و در آخر با حرارت دست فید می کنیم,رنگی که در انتها انتخاب می کنیم قهوه ای است که باز هم از پالت انتخاب می کنیم و گوشه ی خارجی پلک یک مثلث طراحی می کنیم و به سمت داخل فید می کنیم.اگر احساس کردید چربی پشت پلک زیاد است با استفاده از یک پد آرایشی به صورت ضربه ای چربی اضافه را بگیرید.در گریم استخری به دلیل اینکه پایه آرایش ما چرب است تا انتهای کار و زدن پودر فیکس ،مدل ما نباید چشمش را باز کند این کار باعث ایجاد چین و چروک در پشت پلک مدل می شود.

در گریم استخری حتما از ریمل و خط چشم ضد آب استفاده می کنیم. به هیچ وجه از رژگونه و رژلب استفاده نکنیم و با استفاده از رنگ های تیره تر پالت گریم رژ گونه و رژلب را اجرا می کنیم. در گریم استخری حتما از ریمل و خط چشم ضد آب استفاده می کنیم. به هیچ وجه از رژگونه و رژلب استفاده نکنیم و با استفاده از رنگ های تیره تر پالت گریم رژ گونه و رژلب را اجرا می کنیم. 

در مرحله ی بعد از یک فون سوپرا با توناژ گلبهی برای زیرسازی صورت مدل استفاده می کنیم.اگر صورت مدل لاغر باشد برای پرتر نشان دادن صورت از فون یک درجه روشن تر از رنگ پوست و اگر صورت مدل درشت بود برای ریزتر نشان دادن صورت از فونی با یک یا دو درجه تیره تر از رنگ پوست استفاده می کنیم همچنین زمانی که فون را با قلم روی صورت کار کنیم صورت درشت تر به نظر می رسد در صورتی که اگه بادست یا پد فون را کار کنیم صورت لاغرتر دیده می شود.

برای کسانی که کبودی زیر چشم دارند بهتر است از یک کاموفلاژ مایع که رنگدانه های نارنجی یا گلبهی دارد استفاده کنید تا کبودی زیر چشم را محو کنید.باید فاصله ی چانه تا خط لب پایین و خط لب بالا تا نوک بینی به یک اندازه باشد.در مرحله ی بعد روی گونه ها کار می کنیم برای خط زیر گونه از یک فون سه درجه تیره تر و برای روی گونه از یک فون سه درجه روشن تر استفاده می کنیم.خط گونه را کشیده و به سمت بالا فید می کنیم.رژ گونه باید دو انگشت با لب,بینی و چشم ها فاصله داشته باشد.

برای گریم بینی و کوچک تر و باریک تر نشان دادن بینی از فون تیره استفاده می کنیم و از قسمت شروع چشم تا ابتدای پره های بینی خط کشیده و فید می کنیم سپس از یک فون روشن استفاده کرده و روی خط بینی را روشن میکنیم و تیرگی و روشنی ها را فید می کنیم.پس از اتمام کار برای اطمینان از گریم درست بینی مدل باید رو به آینه نشسته و سر خود را پایین بگیرد و آرایشگر از پشت سر بینی را نگاه کند زیرا در صورت اشتباه در کشیدن روشنی و تیرگی ها بینی کج به نظر خواهد رسید.

برای آرایشش لب ها از تیره ترین رنگ پالت برای خط لب و یک یا دو درجه روشن تر برای رژ لب استفاده می کنیم.برای درشت تر کردن لب پایین خط لب را پایین تر از خط اصلی لب می کشیم پس از طراحی لب ها رژ لب را میزنیم.برای حجیم تر نشان دادن لب ها میتوان پودر فیکس را روی رژلب زده و دوباره رژلب را تکار کنیم با چند بار انجام این کار لب ها حجیم تر به نظر خواهند رسید.

 

 

برای مشاهده کلیپ آموزش گریم استخری اینجا کلیک کنید.

 

برای تماس با آرایشگاه اسطوره با شماره 09123209333 تماس بگیرید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: