چهارشنبه 19 اسفند 1394 - 14:53:52

رنگ مو حرفه ای

رنگ کردن مو

رنگ مو جدید

وسایل رنگ مو حرفه ای

ابزار رنگ مو

برای  رنگ کردن مو حرفه ای باید به چندین نکته مهم توجه کرد.فردی که می خواهد رنگ مو زیبایی را انجام دهد اول باید تسلط کافی به ترکیب رنگ مو و شناخت پایه های رنگ داشته باشد. دوم توانایی اجرای صحیح تکنیک های رنگ و مش است که نکته بسیار مهمی است مثلا روش رنگ کردن مو ها برای داشتن یک رنگ و مش با انجام رنگ مو آمبره یا اجرای رنگ مو های فانتزی و...با یکدیگر متفاوت هستند و حتما باید تسلط کامل به اجرای روش های مختلف رنگ کردن مو را آرایشگر داشته باشد. نکته بعدی استفاده از مارک خوب رنگ مو است و اما استفاده از وسایل حرفه ای رنگ مو را که موضوع همین مقاله سایت رژلب است را نباید نادیده گرفت.در بسیاری از موارد آرایشگر از محصولات خوب رنگ مو استفاده می کند و تخصص کامل در انجام رنگ کردن مو را دارد اما استفاده از ابزار های حرفه ای است که به او کمک می کند تا بتواند به راحتی کار رنگ کردن مو ها را کاملا حرفه ای و در زمان کوتاه تر انجام دهد.به خصوص برای تکنیک های رنگ مو کهکشانی ،رنگ مو آمبره ، رنگ مو سامبره و رنگ مو های فانتزی که مدل مو 2016 هستند نیاز به ابزار های رنگ مو خاص بسیار احساس می شود.

یکی از این وسایل رنگ مو که در مقالات قبلی در مورد نحوه استفاده از آن هم صحبت کردیم. ابزار دیسک جهت انجام رنگ کردن مو به روش آمبره و سامبره برای موهای بسیار بلند و پر بود. فیلم آموزش استفاده از وسیله دیسک جهت رنگ کردن مو آمبره را می توانید در زیر ببینید.

آموزش رنگ کردن مو

رنگ مو حرفه ای

ابزار رنگ مو کیپر 

این وسیله بیشتر در رنگ مو های فانتزی یا رنگ مو کهکشانی کاربرد دارد.این ابزار رنگ مو به صورت عمودی و افقی موها را کاملا جدا می کند و مانع از اختلال رنگ مو قسمت های مختلف می شود و آرایشگر می تواند به راحتی رنگ مو حرفه ای و تمیزی را اجرا کند.

رنگ مو حرفه ای

 

ابزار رنگ مو فانول

برای رنگ مو آمبره و رنگ مو سامبره موهای کوتاه به جای ابزار دیسک می توان از ابزار فانول استفاده کرد. در انتهای این ابزار رنگ مو حفره ای قرار دارد که شما یک دسته کوچک مو را از داخل آن رد می کنید و با سنجاق روی سر محکم می کنید. 

وسایل رنگ مو

ابزار فانول رنگ مو

و سپس دسته مویی را که باید رنگ کنید را به رنگ مو آغشته می کنید و دور فانول می پیچید به این ترتیب هر قسمتی از دسته مو را که لازم است آغشته به رنگ کرده اید بدون اینکه رنگ مو شما ناخواسته به قسمت های دیگر سر نشت کند.

رنگ مو حرفه ای

 

رنگ کردن مو 

توجه داشته باشید جهت جلوگیری از تجمیع گاز آمونیاک رنگ مو بهتر است روی هر لایه مو یک دستمال کاغذی بگذارید و بعد دسته بعدی مو را روی فانول بپیچید.

 

haircolor

 

با کمک این وسایل می توانید رنگ مو حرفه ای داشته باشید و از بروز مشکلاتی مثل نشت رنگ مو به سایر قسمت ها و اختلال رنگ مو جلوگیری کنید و رنگ مو های حرفه ای و ژورنالی را اجرا کنید.

 جهت خرید و سفارش ابزار های رنگ مو با شماره 09123209333 تماس بگیرید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

عکسای بافت مو و کاشت ناخن هاتون خیلی خوبه ولی چرا فیلم کاشت ناخن جدید ندارید؟
جمعه 21 اسفند 1394 - 14:03:39
جالب بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: