سه شنبه 11 اردیبهشت 1397 - 14:02:41

لوازم آرایش مینرال

محصولات آرایش مینرال
لوازم آرایش مناسب

 

محصولات آرایشی مینرال چیست؟

در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، به موضوع برتری لوازم آرایش مینرال پرداخته شده است. لوازم آرایش مینرال محصولاتی هستند که در مقایسه با لوازم آرایشی دیگر برندها، از مواد طبیعی تری ساخته شده اند و برای پوست مضرات کمتری دارند. این برند لوازم آرایشی در انواع مختلفی وجود دارد و به صورت کرم پودر و به صورت پنکک در بازار پیدا می شوند. به علاوه لوازم آرایش مینرال برای هر نوع پوستی مناسب است و انتخاب آن ها با توجه به نوع پوست بسیار راحت است.


تفاوت اصلی بین لوازم آرایشی مینرال با محصولات آرایشی دیگر موجود در بازار در این است که این محصولات برخلاف دیگر محصولات آرایشی در منافذ پوست باقی نمی مانند و به باکتری ها اجازه رشد نمی دهند. لوازم آرایش مینرال روی سطح پوست باقی می مانند و بدون مسدود کردن منافذ پوست، حالت طبیعی پوست را حفظ کرده و به آن اجازه تنفس می دهند.


البته در عمل بیشتر محصولات آرایشی بهداشتی مینرال هستند و شامل مواد معدنی مختلف می شوند ولی تفاوت آن ها در موادی است که برای پوست ضرر ندارد. به طور مثال لوازم آرایشی مینرال،  چربی های مضر، پارابن، تالک و دیگر مواد شیمیایی مضر برای پوست را ندارند و مخصوص پوست های حساس و پوست هایی هستند که به سادگی ملتهب شده و جوش می زنند.

 

محصولات آرایش 

 


در صورتی که تصمیم داشته باشید از اصل بودن لوازم آرایش مینرال مطمئن شوید، کافی است به مواد اولیه محصول توجه کنید. لوازم آرایش مینرال واقعی حاوی iron oxides، mica و titanium dioxides هستند و در صورتی که محصولی حاوی این مواد باشد، به این معنی است که یک محصول مینرال است.


ممکن است برای کسانی که از میکاپ لذت می برند و بیشتر وقت ها آرایش می کنند، تغییر رویه و استفاده از یک برند آرایشی به برند دیگر سخت تر باشد ولی این افراد باید این نکته را در نظر بگیرند که بسیاری از محصولات آرایشی شیمیایی هستند و مشکلات متعددی از جمله بروز جوش روی پوست به وجود می آورند.


از آن جایی که آرایش و پوشش کامل پوست با محصولات متعدد، اجازه تنفس پوست را می گیرد، بهتر است از لوازم آرایش مینرال استفاده کرد که از مسدود شدن منافذ پوست جلوگیری می کند همچنین پوست از بروز آکنه یا جوش در  امان خواهد بود .  به علاوه محصولات دیگر منافذ پوست را پوشانده و منجر به رشد سریع تر باکتری ها می شوند، این در حالی است که لوازم آرایش مینرال این مشکل را برای پوست به وجود نمی آورند. در نتیجه سلامت پوست با استفاده از این محصولات تضمین می شود.


به عنوان یک قانون کلی، هر چیزی که روی پوست قرار می گیرد باید مینرال باشد. به همین دلیل بهتر است علاوه بر استفاده از کرم پودر از دیگر محصولات آرایشی بهداشتی مانند کانسیلر، رژگونه، کرم برنزه و محصولاتی که برای کانتورینگ صورت استفاده می شود نیز مینرال بوده و سلامت پوست را حفظ کنند. البته کسانی که در اطراف لب خود با مشکل بروز جوش مواجه می شوند نیز می توانند از رژلب و برق لب های مینرال استفاده کرده و این مشکل را برطرف کنند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: