دوشنبه 06 بهمن 1393 - 13:28:54

راه هایی برای درشت تر جلوه دادن چشم ها

هیچ چیز مثل داشتن یک جفت چشم زیبا و جذاب نیست. متاسفانه، طبیعت همیشه با ما همکاری نکرده و ما را با چشمهایی که زیاد ایده آل نیستند باقی می گذارد. اگر خواهان درشت تر جلوه دادن چشمهای خود هستید، راههای متعددی برای انجام این کار وجود دارد.

روش اول:  با استفاده از آرایش

1.از خط چشم در تمام دور چشمهایتان استفاده نکنید. انجام این کار سبب می شود چشمهای شما کوچک تر به نظر برسند، چرا که با خطی گرد محدود و حصور شده اند.

·هنگام استفاده از خط چشم در پلک پایین، فقط زیر پلک خط بکشید نه داخل آن. مخصوصا، اجازه ندهید خط به گوشه ی داخلی چشم برسد.

·ممکن است بخواهید قسمت داخلی پلک پایین را خط سفید یا رنگی بکشید.این کار چشمهای شما را به طور قابل توحهی درشت تر نشان می دهد، اما دقت کنید، انجام بیش از حد آن جالب به نظر نمی رسد.

2. خط چشم را فراتر از گوشه های بیرونی چشم ادامه دهید.این خط باید کمی هم به سمت بالا و شبیه به مژها باشد. این تکنیک چشمها را درشت تر نشان می دهد. اگر خط چشم به طور قزینه کشیده نشود، چشم شما را نامتوازن(چپ/کج) نشان می دهد، پس سعی کنید این کار رابا یک آینه یا یک دوست انجام دهید.

3.در گوشه ی داخلی چشم از سایه سفید یا خط چشم سفید استفاده کنید. این تکنیک به درخشان نشان دادن چشمان شما کمک کرده و آنها را بزرگ تر نشان می دهد. از سفید ملایم استفاده کنید، سفید تند تئاتری و نمایشی به نظر می رسد. همچنین می توانید از خط سفید زیر خط چشم مایع استفاده کنید.

 

روش دوم: با استفاده از ابرو و مژه

 

1.ابروهای خود را تمیز کنید. ابرو ها تاثیر زیادی بر  چشمهای شما می گذارند. برداشتن وهای اضافی چشم ها را درشت تر نشان می دهد اما اشتباه نکنید ! نازک کردن ابروها کمکی به این کار نمی کند.

2.مژه های خود را بلند تر نشان دهید. برای این منظور راه های متعددی وجود دارد:

· با یک فرمژه مژهای خود را فردهید.

· ریمل بزنید

·از مژه مصنوعی استفاده کنید

3.چشمهایتن را فرم دهید. در سمت داخلی پلک پایین مداد سفید بکشید، از گوشه ی خارجی چشم خط چشم مشکی بکشید و آن را تا وسط ادامه دهید، کل زیر چشک را خط نکشید.

·فرمژه بزنید

·از سایه چشم روشن مثل سفیر یا بژ استفاده کنید.

·پلک بالا را خط چشم نازک مشکی بکشید و آن را به سمت بیرون چشم امتداد دهید.

 

روش سوم: درمان ناراحتی های چشمی

1. پف چشمهایتان را کم کنید. ورم اطراف چشم ، آن ها را کوچک تر نشان می دهد. مراحل زیر می تواند به کاهش پف چشم کمک نماید.

·خوب بخوابید.

·صورت خود را با آب سرد بشویید

· چای کیسه ای سرد استفاده شده و سرد شده ای را روی چشمهایتان قرار دهید. تانن موجود در چای به عنوان یک قابض عمل کرده و پوست را سفت تر می نماید.

· کمتر نمک مصرف کنید. مصرف نمک اضافی منجر به حفظ آب زیر پوست شده و سبب پف چشم می شود.

· ورزش کردن سبب کاهش حفظ آب می شود.

2.از شر حلقه های سیاه دور چشم خلاص شوید. این کار الزاما چشم های شما را درشت تر نشان نمی دهد، اما آنها را زیباتر می ساد.این به معنای خواب مناسب، غذای سلامت، رژیم سالم و به حداقل رساندن مصرف نمک می باشد.

3.از قاشق سرد استفاده کنید. قبل از رفتن به رختخواب ، دو قاشق را در فریزر قرار دهیدتا صبح. بعد از بیدار شدن آنها را به مدت یک دقیقه روی هریک از چشمهایتان قرار دهید . این روش به درخشان کردن و درشت جلوه دادن چشمهای شما در طول روز کمک می نماید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: