پنجشنبه 21 تیر 1397 - 09:14:49

بررسی درد تاتو در نواحی مختلف بدن

خالکوبی چه نقاطی در بدن بیشترین درد را خواهد داشت؟

درد تتو در کدام نقاط بدن بیشتر است

 

بهتر است قبل از اینکه سراغ تاتو کردن بدن بروید نکاتی را مد نظر داشته باشید یک از مهمترین این نکات درد تاتو کردن است. درد تاتو غیر قابل اجتناب است. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب به درد ناشی از تاتو و نقاطی که انجام تاتو رو ی آن ها بیشتری درد را خواهد داشت میپردازیم.

 

 

دستگاه های جدید تاتو تا حد زیاید درد ناشی از تاتو کردن را کاهش داده اند و به علت تعداد زیاید سری سوزن سرعت عمل را بالا میبرند و بنابراین پروسه دردناک تاتو سریعتر تمام میشود. با دستگاه های جدید تقریبا در هر ثانیه 150 سورن حاوی جوهر وارد لایه اولیه پوست میشود و ناحیه مد نظر بعد از مدت کوتاهی تقریبا سر میشود. با این وجو تاتو روی برخی نقاط بدن دردناک تر از سایر نقاط است. و البته درد همیشه با عامل دیگری یعنی آستانه تحمل درد افراد ارتباط  دارد.

 

درد تاتوی پهلو ها

تاتو روی پهلو به ویژه نزدیک قفسه سینه درد نسبتا زیادی دارد. پوست نازک پهلو و کنار سینه باعث میشود انجام تاتو روی این قسمت بدن چالش برانگیز و دردناک باشد. توصیه ما این است که اگر مایل هستید که طرح بزرگی در این قسمت استفاده کنید به مرور و طی چند جلسه تتو را انجام دهید.

 

درد تاتو پشت گوش

پوست این ناحیه به شدت نازک است و رشته های عصبی  به پوست نزدیک است بنابر این تاتوی این ناحیه درد نسبتا زیادی بسته به آستانه تحمل افراد به همراه دارد. بهتر است که حتما قبل از تاتوی این قسمت روی آن کرم بی حس کننده بزنید.

 

درد خالکوبی روی بدن

درد تاتو روی پا

تاو روی قوزک پا بسیار دردناک است و بسیاری از تاتو کارها به علت ناهموار بودن اصلا تاتو روی این قسمت را قبول نمیکنند. اطراف قوزک پا و روی پا چربی بسیار کمی دارد و به استخوان نزدیک است به همین علت درد آن تقریبا زیاد و برای برخی غیر قابل تحمل است. اگر میخواهید روی این نقطه پا تاتو کنید علاوه بر استفاده از کرم بی حس کننده قبل از انجام تاتو قرص مسکن بخورید.

 

تاتو روی سینه

بسیار از خانم ها و آقایان مایلند که روی سینه خود تاتو داشته باشند. اصولا تاتوی سینه دردناک است مگر اینکه در این ناحیه چربی یا عضلات زیادی داشته باشید و این لایه بین اعصاب و پوست حفاظی ایجاد کند. اگر اندام شما استخوانی و باریک است بهتر است که در این ناحیه به تاتو های کوچک قناعت کنید.

 

به خاطر داشته باشید که بعد از انجام تاتو حتما مراقبت هایی که متخصص تاتو به آن اشاره میکند را انجام دهید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: