پنجشنبه 23 بهمن 1393 - 19:11:52

چطور موهای پرپشت تر و حجیم تری داشته باشیم

همانطور که بلند شدن و رشد طولی موها برای خانم ها دارای اهمیت است، داشتن موهای پُرپشت و حجیم نیز بر زیبایی آنها می افزاید. اما دستیابی به موهای پرپشت، لوکس و حجیم زیاد هم آسان نیست. اگر موهای شما به طور ژنتیکی نازک و کم پشت می باشد یا در اثر افزایش سن ، استفاده از مواد شیمیایی یا استفاده از لوازم گرما زا مانند اتو و سشوار یا ابتلا برخی از بیماری ها کم پشت شده باشند. در اینجا هفت نکته برای پرپشت تر کردن موها ارائه می گردد:

1.استفاده از وسایل گرمازا را کنار بگذارید. سشوار و اتوی مو ، موهای شما را به خوبی صاف می کنند، اما در عین حال سبب کاهش حجم موهای شما می شود. برای صاف کردن موها ، در عوض می توانید از بیگودی های مختلف استفاده کنید. استفاده از بیگودی بجای سشوار ، به سلامت و حجیم شدن موها کمک می نماید. علاوه بر این، با استفاده از اندازه های مختلف بیگودی می توانید مدل های گوناگونی را روی موهای خود ایجاد نماید. بیگودی های بزرگ برای داشتن موهای صاف و حالت دار، بیگودی های متوسط برای داشتن موهای فر و موج دار.

2.استفاده از روغن کرچک. استفاده از این روغن ، روشی قدیمی برای رشد و پرپشت کردن موها می باشد. هر روز پوست سر و موها را با روغن کرچک ماساژ دهید.

3.استفاده از موهای اضافی(اکستنشن موقت). حتی زیباترین و پرپشت ترین موها نیز ، به زیبایی موهای اضافه شده نیستند. استفاده از این موها راه حلی عالی و موقتی بوده و اگر به درستی مورد استفاده قرار بگیرند هیچ آسیبی به موها نمی رسانند. هنگام اضافه کردن و برداشتن این موها بسیار دقت کنید. شانه نزدن آرام موها نیز سبب خراب شدن این موها می شود. همچنین استفاده روزانه و زیاد از این موها مناسب نمی باشد.

4.کوتاه کردن نوک موها. اگر پنج سانت انتهایی موهای شما به طور محسوسی نازک تر و زبر تر شده اند، این نازکی می تواند تمامی موهای شما را تحت تاثیر قرار داده و آنها را نازک تر و کم حجم تر نشان می دهد. با کوتاه کردن پایین موها ، آنها را حجیم تر و پرپشت تر نشان دهید.

5.ویتامینه کردن موها. ویتامین های زیادی برای رشد و سلامت موها وجود دارد. بیوتین یکی از معرف ترین روش ها می باشد. سایر ویتامین های شناخته شده برای کمک به حجیم کردن موها ، MSM ، آهن، و ویتامین D می باشد.

6.اجتناب از مواد شیمیایی. برای به دست آوردن موهای پرپشت تر از مواد شیمیایی استفاده نکنید. رنگ کردن ، فر کردن ، دکلره کردن و کراتینه کردن موها ، سبب کم پشت شدن موهای شما می شود. 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: