شنبه 16 اسفند 1393 - 00:08:28

سایه چشم قهوه ای و هلویی ملایم

مدل ها غیر ایرانی هستند

زیبایی و شیک بودن دربرگیرنده ی طیف گسترده ای از عوامل می باشد که سایه ی چشم یکی از مهمترین این فاکتورها می باشد. سایه ای طبیعی، آسان و ملایم زیبایی خاصی به چهره شما می بخشد. این سایه هم برای مهمانی ها و هم برای یک قرار روزانه مناسب می باشد. همراهی این سایه ی ملایم و زیبا با یک رژ صورتی زیبایی خاصی به چهره شما بخشیده و از دیدن نتیجه کار متحیر خواهید شد.

مدل ها غیر ایرانی هستند

نحوه ی آرایش

آسان بودن این آرایش، به این معنی نیست که برای انجام آن  نیاز به محصولات آرایشی و ابزار مناسب ندارید. برای این آرایش چشم وسایل زیر مورد نیاز می باشد:

·        کرم پودر، کانسیلر

·        رژگونه

·        بسته آرایش ابرو

·        پرایمرچشم

·        مژه مصنوعی

·        سایه چشم به رنگهای گوشتی، هلویی صورتی، قهوه ای و مشکی

·        ریمل مشکی

·        رژ صورتی

·        قلم آرایش

مراحل زیر را دنبال نمایید.

مرحله 1: ایجاد زیر سازی مناسب و عالی و پوشش پوست ، اولین گام در طراحی این سایه شیک و ساده می باشد. برای این کار، ابتدا باید صورت خود را بخوبی بشویید و بسته به نوع پوستتان کرم پایه استفاده نمایید. سپس کرم پودر بزنید. توصیه می شود کرم پودر را با قلم بزنید. سپس برای پوشاندن هرگونه جای جوش و معایب پوست از کانسیلر استفاده نمایید. آرایش خود را با کمی پودر فیکس نموده و با استفاده از یک قلم رژگونه ، به گونه های خود رنگ و رو دهید.

مرحله 2: اکنون زمان آن است که به ابروهای خود شکل و رنگ دهید. از کیت آرایش ابروی خود رنگ نزدیک به ابروی خود را انتخاب نمایید. و ابروها را شکل دهید.

مرحله 3: در این مرحله پلک را به خوبی پرایمر بزنید. برای درشت تر و براق تر نشان دادن چشم ها ،گوشه داخلی چشم را روشن تر نمایید. این کار را در زیر ابروها نیز انجام دهید.

مرحله 4: برای قسمت داخلی پلک از یک سایه ی گوشتی رنگ استفاده نمایید. و سپس با یک سایه ی هلویی صورتی آن را ادامه دهید.

مرحله 5: برای داشتن چشمهایی فریبنده با خط چشمی دنباله دار، از یک سایه ی قهوه ای تیره استفاده نموده و به صورت خط باریکی در گوشه بیروی چشم بکار برید. اکنون، خط چشم خود را با یک سایه مشکی مات برجسته نمایید.

مرحله6: در قسمت چین خورده ی پلک از یک سایه با تن قهوه ای استفاده نمایید. این رنگ را با یک قهوه ای گرمتر ترکیب نمایید. نکته ای که اگرچه در آخر گفته می شود اما خالی از اهمیت نیست؛ برای بخش خارجی پلک پایین از یک سایه قهوه ای تیره استفاده نمایید.

مدل ها غیر ایرانی هستند

مرحله 7: این آرایش جذاب و زیبای خود را با ریمل مشکی و مژه مصنوعی به پایان ببرید.

مرحله 8: به عنوان مرحله نهایی کار، از یک رژ لب به رنگ صورتی کثیف استفاده کنید. اکنون برای رفتن به یک میهمانی اشرافی آماده هستید!

با این مدل آرایش، شینیون گوجه ای بسیار شیک و زیبا می باشد. در مورد لباس، به سلیقه و استایل شخصی خود اعتماد نموده و از زیبایی خود لذت ببرید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 04 فروردین 1394 - 03:34:28
سلام خسته نباشین دوستای عزیز من 1 سالی هست کار میکاپ انجام میدم میخواستم در این زمینه کمکم کنین من واسه همراه همش از کرم مک استفاده میکنم که اصلاً به صرفه نیست واسم به نظرتون چه مارکی استفاده کنم که پوست و صاف یکدست کنه و اینکه نماسه.......
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: