شنبه 22 فروردین 1394 - 19:32:40

6 عصاره ی لذیذ سبزیجاتی که برای درخشندگی طبیعی پوست مفید هستند

همه ی ما آرزو داریم پوستی تمیز و شفاف داشته باشیم .بعضی ها به طور خدادادی از ازپوستی تمیز و زیبا بهره مند شده اند.در حالی که بقیه افراد سخت میکوشند تا به پوستی بی نقص و درخشنده دست پیدا کنند.به طور ایده آل یک رژیم متوازن و سرشاراز مایعات و مواد سیالی که در آن بکار رفته کلید دستیابی به سلامت بدن و پوستی فوق العاده است.یک رژیم متوازن شامل مقدار صحیحی از ویتامین ها و مواد معدنی است.

در اینجا چندین میوه و گروهی از سبزیجات را که برای سلامت پوست مفیدند را داریم. آبمیوه ها و عصاره های میوه یا پیش غذاها گاهی همان پتانسیل و انرژی وعده ی غذایی را دارا می باشند.

و این به سبب دارا بودن میزان خوبی از مواد مغذی که در بر میگیرد است. در اینجا چندین عصاره سبزیجات برای درخشندگی پوست را معرفی میکنیم..

بهترین عصاره را برای درخشندگی پوست خود از بین این 6 عصاره ی لذیذ انتخاب کنید..

  1. عصاره ی هویج

یکی از بهترین عصاره های سبزیجات که برای درخشندگی پوست مفید است عصاره ی هویج  است که سرشار از ویتامین A میباشد.هویج همچنین سرشار از فیبر است و قادر به آرام کردن حرکات روده و شکمی است و همین طور نیز تاثیر بسزایی در پایین آمدن پیری پوست دارد و پوست را جوان تر و شاداب تر میسازد.

  1. عصاره ی گوجه فرنگی

یکی از رایج ترین عصاره هایی که تقریبا در هر خانه ای تهیه میشود است و به نظر میرسد که گوجه فرنگی هم جز گروه میوه ها محسوب میشود و هم گروه سبزیجات .و از آن به عنوان چاشنی برای انواع خوراک های غذایی استفاده میشود.عصاره ی گوجه فرنگی برای بدن عالی است و تهی از کلسترول میباشد وشامل پتاسیم است. گوجه فرنگی مشهور است به دارا بودن تناسب به نسبت زیادی لیکوپن .که دارای خاصیت ضد سرطانی می باشد.همچنین سرشار از ویتامین C میباشد و برای پوست بسیار مفید است.

  1. عصاره ی ذرت

عموما به صورت سوپ تهیه می شود. اما عصاره و شربت آن نیز برای شفافیت پوست عالی است و یک مورد سالم برای کسانی محسوب میشود که طرفدار رژیم غذایی سیال و روان می باشند .

ذرت دارای سبوس میباشد که به نظر میرسد برای هضم غذا بسیار مفید می باشد.همچنین دارای ویتامین A و C میباشد که هردو برای شفافیت پوست مفید هستند.

 

  1. عصاره ی لوبیا سبز

این سبزی به طور وسیعی در خوراک های گیاهی دیده میشود. غنی از منابع ویتامین B و K می باشد. وجود فولیک اسید در آن اون رو جزو اصلی غدا برای بدنمان می سازد.عصاره ی آن به سبب وجود آنتی اکسیدان و آنتی اینفلاماتوری  مغذی بوده  وبرای شفافیت پوست بسیار موثر است.

  1. عصاره ی اسفناج

اسفناج هم سبزی ایده آلی است که هم به عنوان سوپ و هم به عنوان عصاره میتواند مورد استفاده قرار گیرد.غنی از ویتامین K میباشد که برای سلامتی استخوان عالی می باشد.آهن به وفور در آن وجود دارد و به همین سبب غذای ایده آل پوست محسوب می شود.آهن برای تولید گلبول های قرمز خون ضروری می باشد و ویتامین هایی مثل C و E همراه با مواد معدنی نیز مفید می باشند.منگنز همچون یک آنتی اکسیدان قوی برای پوست است و رادیکال های آزاد را از بدن دور میسازد. این رادیکال های آزاد به طور گسترده مسوول مردگی و کند شدن ظاهری پوست هستند.

  1. عصاره ی کلم بروکلی

عموما به کلم سبز شناخته میشود که از دیگر سبزیجات ایده الی است که توسط مردم آگاه به سلامتی استفاده می شود.به علت بالا بودن مقادیر بالایی از مواد مغذی در بین همه ی سبزیجات مشهور است. این گیاه که سرشار از فیبر است غنی از ویتامین C است که مورد نیاز برای سلامتی پوست می باشد. گیاهی است که کلسترول پایینی دارد و بسیار مغذی و مفید برای بدن و پوست می باشد.

شما کدامیک از این عصاره ها را بیشتر می پسندید؟؟

آیا از این عصاره های سبزیجات تا به حال برای پوستتان استفاده کرده اید؟؟

برای ما نظرتان را بفرستید.

 


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: