شنبه 29 فروردین 1394 - 21:51:23

خودتان ناخن هایتان را طراحی کنید

آیا در جایی کار می کنید که نمی توانید از ناخن هایتان مراقبت کنید؟ آیا ناخن هایتان در شرایط مطلوبی نیستند؟ این مقاله راه حل مناسبی برای مشکل شماست.

مراحل انجام کار:

1.       لاک ناخن تان را پاک کنید. اگر روی ناخن هایتان را لاک زده اید فورا آن را با لاک پاک کن پاک کنید. اگر می خواهید ناخن های زیبایی داشته باشید باید ناخن هایتان را تمیز و سالم نگه دارید.

 

2.       با تمیز کردن ناخن هایتان شروع کنید. می توانید این کار را با رفتن به آشپزخانه انجام دهید. برای تمیز کردن ناخن هایتان، با مواد زیر یک خمیر پاک کننده درست کنید:

·         1 قاشق غذاخوری جوش شیرین

·         1 قاشق غذاخوری آبلیمو

 

3.       مواد را داخل یک کاسه مخلوط کرده و روی ناخن هایتان بمالید. سعی کنید با حرکات آرام انگشتان روی ناخن ها، آن ها را صیقل دهید. این کار را حداقل 5 دقیقه یا بیشتر انجام دهید. همچنین می توانید از یک خلال دندان برای خارج کردن کثیفی ها و باکتری های زیر ناخن استفاده کنید. وقتی کارتان تمام شد می توانید دست ها را با آب و صابون بشویید تا مواد پاک شوند. می بینید که ناخن ها سالم تر و سفیدتر شده اند. می توانید هفته ای یک بار این کار را انجام دهید.

 

4.       شروع به تزیین ناخن هایتان کنید. برای تزیین ناخن ابتدا یک لایه برق ناخن زده و سپس لاک بزنید. اگر لاک تیره می زنید، برق ناخن از رنگ پریدگی و بی رنگ شدن آن جلوگیری می کند. بگذارید خشک شود و بعد ناخن هایتان را مدل دهید.

 

5.       به ناخن هایتان مدل دهید. صورتی تیره و روشن، طیف رنگ آبی، تون اسرار آمیز بنفش، قهوه ای ها یا مشکی با هم ترکیب خوبی می شوند. حتی می توانید سلیقه شخصی خودتان را در مدل دادن به ناخن ها دخالت دهید.

 

6.       وقتی لاکتان خشک شد، یک لایه برق ناخن روی آن بزنید. این لایه برق خاصی به ناخن هایتان بخشیده و باعث ماندگاری بیشتر لاک شده و از پوسته شدن لاک جلوگیری می کند.

 

7.       بگذارید خشک شود و مراقب باشید. مراقب باشید زیرا وقتی تزیین ناخن هایتان تمام شد، اگر زود با دست هایتان کار کنید ممکن است لاکتان کثیف شده و در هم مالیده شود.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: