یکشنبه 30 فروردین 1394 - 21:44:02

10 روش برای درمان زگیل روی صورت

روش درمان زگیل

 

 

زگیل روی صورت بزرگ ترین کابوس هر دختر است. پس از بزرگ شدن با فیلم ها و کارتون هایی که در آن ها هر جادوگری حداقل یک زگیل روی بینی دراز و چروکیده خود داشت، متوجه می شویم که چرا زگیل روی صورت مشمئز کننده ترین اتفاق برای هر کسی است. زگیل می تواند علل مختلفی داشته باشد اما مهم ترین این علت ها ضعف سیستم ایمنی در مقابل هجوم ویروسی به نام HPV (Human Papilloma Virus) است. در ابتدا زگیل، اتفاقی ترسناک به نظر می رسد اما اگر بدانید که به راحتی و فقط با موادی که در آشپزخانه تان یافت می شوند می توانید آن را درمان کنید دیگر زگیل به نظرتان ترسناک نمی آید. در اینجا ما 10 روش فوق العاده را برای درمان زگیل روی صورت شما معرفی می کنیم.

 

آلوورا بی نظیر است.

 

آلوورا بارها و بارها ثابت کرده است که برای شرایط مختلف، خواص متعددی دارد و همچنین راه حلی فوق العاده برای سم زدایی از بدن است. اگر درگیر زگیلی هستید که روی صورتتان به وجود آمده، می توانید مقداری از عصاره آن را روی موضع بمالید. فقط کافی است که یک برگ آلوورا را از وسط باز کرده و یک گوش پاک کن یا پنبه را به عصاره درون آن آغشته کنید. سپس پنبه را روی زگیل زده و روی آن را با پانسمان کنید. اگر هر روز این کار را تکرار کنید، زگیل شما خیلی زود کنده خواهد شد.

 

راه نجاتی به نام سرکه سیب!

 

درست مانند روش استفاده از آلوورا، باید مقداری پنبه را در 2 قاشق غذاخوری سرکه سیب خیس کنید و مستقیما روی زگیل صورتتان بزنید و سپس آن جا را پانسمان کنید. اگر روزهای اول احساس درد کردید یا موضع زگیل ورم کرد نگران نشوید. این کار را هرشب و به مدت حداکثر 2 هفته انجام دهید. بعد از 2 هفته حتما با کنده شدن زگیلتان خوشحال خواهید شد.

 

 

از جوش شیرین استفاده کنید!

استفاده از جوش شیرین برای زگیل معجزه می کند. 3 راه وجود دارد که می توانید از جوش شیرین در آن ها استفاده کرده و زگیلتان را از بین ببرید:

·         آب: کمی جوش شیرین را در آب حل کنید و مرتب آن را روی زگیل تان بمالید تا از بین برود. بگذارید این محلول خودش خشک شود و آن را با حوله یا چیز دیگری خشک نکنید.

·         روغن: مقداری جوش شیرین را با روغن کرچک مخلوط کنید تا خمیر نسبتا سفتی به دست آید. پس از استعمال روی نقطه مورد نظر روی آن را پانسمان کنید و بگذارید خشک شود. برای تسریع در نتیجه آن، این کار  را چند روز پشت سر هم انجام دهید.

·         سرکه: 1 قاشق غذاخوری سرکه سفید را با جوش شیرین ترکیب کنید تا شبیه خمیر شوند. خمی را یک بار صبح و یک بار قبل از خواب روی زگیل استعمال کنید.

 

 

 

درمان خانگی با موز

یک موز بردارید و پوست آن را دور بیندازید. وسط آن را ببرید و روی زگیل بگذارید. یادتان باشد هر بار پس از گذاشتن مواد روی موضع، دست هایتان را بشویید. آنقدر این کار را انجام دهید تا زگیل از روی صورتتان محو شود.

به عنوان جایزه می توانید از مزه یک موز لذت ببرید.

 

 

 

 

 

ریحان یکی از بهترین هاست!

ریحان علاوه بر رایحه خوبی که دارد، درمان کننده فوق العاده ای برای زگیل روی صورت است. تمام چیزی که نیاز دارید مقدار کمی از برگ ریحان (یک چهارم پیمانه)  است. با دقت برگ های ریحان را بشویید و سپس در ظرفی بکوبید تا عصاره آن خارج شود. سپس مواد را مستقیم روی زگیل گذاشته و روی آن را با باند بپوشانید. این کار را هر روز و به مدت 2-1 هفته ادامه دهید.

 

 

هویج فوق العاده است!

پس از شستن و کندن پوست هویج، آن را رنده کرده و با کمی روغن زیتون مخلوط کنید تا شبیه خمیر شوند. خمیر را بردارید و روی زگیل بمالید و این پروسه را 2 بار در روز و به مدت 3-2 هفته تکرار کنید. یادتان باشد که این ترکیب باید حداقل 30 دقیقه روی صورتتان بماند.

 

 

گل شیر دندان

برای درمان زگیل روی صورت، تنها کافی است که سر گل شیر دندان را بکنید و با دقت شیر آن را خارج کرده و روی زگیلتان بمالید. بعد از آن با یک باند روی موضع را پانسمان کنید. برای تسریع در نتیجه این کار را روزی 2 بار تکرار کنید.

 

 

با سیر، زگیل ها را از خود دور کنید!

برای از بین بردن زگیل روی صورتتان، کمی سیر را خرد کرده و آن را مستقیم روی زگیلتان بمالید. به همین آسانی. راه حل دیگر این است که به طور مرتب ازسیر استفاده کنید تا سیستم ایمنی بدنتان را قوی کنید. این کار نه تنها شما را از زگیل روی صورتتان خلاص می کند بلکه از به وجود آمدن زگیل دیگر هم جلوگیری می کند.

 

 

عسل، راه حلی شیرین

بدون شک یکی از بهترینن راه حل های خانگی برای زگیل استفاده از عسل مانوکا است. این نوع عسل از مناطقی از نیوزیلند جمع آوری شده و حاوی مقادیر فراوانی از ترکیبات ضد باکتری است. تحقیقات نشان می دهند که با استفاده از عسل مانوکا ارگانیک، زگیل شما به علت نارسایی اکسیژن به آن، از بین می روند. زگیلتان را با 1 قاشق چایخوری عسل مانوکا بپوشانید. آن را پانسمان کنید و بگذارید 24 ساعت روی آن بماند و این کار را در طول روز تکرار کنید.

 

 

 قدرت سیب زمینی

سیب زمینی را خوب بشویید، تمیز کرده و پوست بکنید و بعد آن را برش برش ببرید. یک برش را بردارید و روی زگیل بمالید. این کا را 3 بار در روز انجام دهید. اگر وقت دارید، کمی بخوابید تا برش سیب زمینی روی صورتتان بماند. همچنین می توانید سیب زمینی را روی صورتتان گذاشته و روی آن را پانسمان کنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

با عرض سلام وخسته نباشی من از سیر برای زگیل صورتم استفاده کردم ولی متاسفانه پوست دور زگیل سوختومن رابیچاره وانگشت نما کرد .......
تنها راه زگیل صورت زالو درمانی است...خداخودش میدونه که من چه زجری کشیدم با زگیل صورت و بدنم دیگه از دکترا خسته شده بودم،این روشارو همه امتحان کردم فلیده نداشت ،اخه این ویروس باید از بدنم میرفت..و،تنها راهش زالو و حجامته، من ازقتی زالو گذاشتم کلا خشک شد و رفت...حتما امتحان کنید ضرر نداره
خیلییییی عالی بور ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: