دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 - 22:17:52

مدل شینیون ضربدری

اگر قصد رفتن به میهمانی مهمی را دارید، قرار ملاقات دارید و یا صرفا به خاطر خودتان می خواهید مدل موی تان را تغییر دهید، این مدل شینیون موهای شما را فوق العاده جلوه می دهد. موهای تان را حالت دار کنید، تقسیم کنید، از روی یکدیگر رد کنید، بپیچانید و سنجاق بزنید، این تمام کاری است که باید انجام دهید.

برای حالت دادن به موهای تان قسمتی از موها را گرفته و با اسپری مو از فاصله 20-15 سانتی متری روی موها را اسپری بزنید.با این کار ویو مو بهترین نتیجه را برای شما داشته و موهای تان در مقابل حرارت محافظت می شوند.

 

1.       با یک شانه موهای دو طرف سرتان را از کمی عقب تر از صورت جدا کنید. برای اطمینان از اینکه موهای تان در هم نمی روند می توانید از کلیپس استفاده کنید.

2.       سپس موهای کناره های سرتان را از قسمت بالایی موها جدا کنید. این کار را برای طرف دیگر سر نیز انجام دهید. موهای طرفین سرتان را جلو بیاورید و موهای قسمت بالای سر را همراه با پشت موهایتان ببندید تا یکی شوند. دم اسبی موها را با یک کش پلاستیکی ببندید. یک کش دیگر را بردارید و قسمت پایین دم اسبی تان را (حدودا 10-5 سانتی متر مانده به انتهای موها) با آن محکم کنید. اگر موهای تان را ویو کنید متوجه می شوید که قطر موهای تان خیلی بیشتر شده است.

3.       موهایی را که در جلو و سمت چپ سرتان قرار دارند را گرفته و آن را از روی کش مو رد کرده و دور آن بپیچید. با یک سنجاق متوسط آن را محکم کنید.

4.       حالا موهای سمت راست سرتان را بگیرید و آن را از روی قسمت قبل رد کرده و دور دم اسبی تان بپیچانید. با یک سنجاق متوسط دیگر این قسمت از موها را نیز سفت کنید.

5.       اکنون وقت آن رسیده است که حلقه موهایتان را جمع کنید! ادامه دهید...

·         با هر دودست انتهای موهای دم اسبی شده تان را بگیرید و موها را از زیر به سمت بالا رول کنید. موها را آنقدر بپیچانید تا به بالای دم اسبی تان برسید. بسته به این که بلندی موهای تان چقدر است، می توانید آن ها را با سنجاق متوسط یا بزرگ محکم کنید.

·         این هم نمای شینیون شما از پشت سرتان!


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: