دوشنبه 15 تیر 1394 - 22:30:21

آموزش مدل موی پاپیون

این مدل یکی از محبوب ترین مدل موهای دخترانه است. مراحل زیر روش پایه ای این مدل مو را به شما آموزش می دهند که شما می توانید بسته به سلیقه خود آن را تغییر دهید.

 

مواد مورد نیاز:

1-کش سر

2-سنجاق سر

3-اسپری مو

4-برس دندانه دار

5-برس دندانه ریز

6-هد بند، اکلیل و روبان به صورت اختیاری

 

مرحله اول: بستن مو  و حلقه درست کردن

 

 

موهای خود را به بالا شانه کرده و یک دم اسبی بالای سر خود ببندید. در هنگام بستن دم اسبی از آخرین دور بستن کش برای بوجود آوردن یک حلقه بزرگ که اضافه ی آن بالای سر رها شده است استفاده کنید – از این اضافه ی مو در مرحله 3 استفاده خواهد شد.

مرحله دوم : جدا کردن مو و سنجاق زدن

حلقه تشکیل شده را از وسط به 2 قسمت تقسیم کنید. از برس دندانه ریز برای حجم دادن به هر حلقه استفاده کنید. با استفاده از سنجاق سر هر دو حلقه را به سر سنجاق کرده و حلقه ها را سفت کنید.

مرحله سوم: شانه کردن مو و پوشاندن

در این مرحله اضافه ی دم حلقه اولیه را شانه کرده و حجم دهید. سپس آن را از مرکز حلقه ها رد کرده(به سمت پشت سر) و هر نقصی را بپوشانید. هر موی اضافه دور پاپیون را با سنجاق سر محکم کنید.

مرحله چهارم: پوش دادن مو و منظم کردن

روی موها را شانه کرده و دو طرف کمان را پوش دهید. با استفاده از اسپری مو همه مو ها را در جای خود ثابت نگه دارید. شما می توانید این مدل ساده را با استفاده از روبان، اکلیل و یا تزئینات دیگر آرایش کنید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی وزیباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: