پنجشنبه 18 تیر 1394 - 23:15:32

آموزش سایه چشم دودی

 

اولین چیزی که شما درباره آرایش چشم باید بدانید، آرایش پشت آن است. پس اگر شما به ترکیب سایه ها مسلط نباشید، سایه دودی زیبایی نخواهید داشت. بنابراین قبل از انجام سایه زدن بهتر است به نکات زیر توجه کنید.

برخی از نکاتی که در سایه زد حائز اهمیت هستند، در ادامه آورده شده اند:

1.ابتدا چشم خود را برای انجام کار آماده کنید. به طور مثال اگر از لنزاستفاده می کنید، بهتر است ابتدا لنز را گذاشته و سپس آرایشتان را انجام دهید. معمولاً بعد از قرار دادن لنز چشم ها خیس می شوند. پس بهتر است ابتدا لنزها را بگذارید که اگر این اتفاق افتاد با دستمال تمیز چشمهایتان را خشک کنید.

2. فراموش نکنید که استفاده از کانسیلر در پشت پلک به اندازه زیر چشم ضروری است. کانسیلر شما باید تنها کمی از پوست شما روشن تر باشد. اگر در زیر چشمهایتان دایره های سیاه وجود دارد، بهتر است ابتدا زیرسازی را انجام دهید و سپس از کانسیلر استفاده کنید.

3. حالا سایه زدن را به گونه ای شروع کنید که انگار روی خطی فرضی در پشت چشم حرکت می کنید. بهتر است ابتدا این خط فرضی را مشخص کنید تا اینکه بدون در نظر گرفتن هیچ مرزی سایه بزنید.

4.در این مرحله داخل خط فرضی گفته شده سایه زده و ترکیب رنگ سایه ها را آغاز کنید.

5. در انتها باید آرایش چشم خود را چک کنید که اگر نقاط خالی به جا مانده بود، آنها را پر کنید و یا اگر در محلی سایه از خط خارج شده بود، آن را پاک کرده و دوباره انجام دهید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: