سه شنبه 23 تیر 1394 - 21:46:52

آرایش مناسب پوست های روشن

شک نکنید که پوست روشن و زیباییآن، چیزی است که بسیاری از افراد در آرزوی آن هستند، اما آن ها نمی دانند که پیدا کردن لوازم و رنگ های آرایشی مناسب برای شما چه کار دشواری است. حتی گاهی اوقات خیلی از رنگ های کمرنگ در برابر پوست روشن شما تیره به نظر می رسند. در اینجا نکاتی درباره انتخاب بهترین آرایش مناسب برای شما آورده شده است:

  

رنگ زیر پوستی خود را در نظر بگیرید

صرف نظر از رنگ پوست، عامل کلیدی در انتخاب آرایش مناسب به رنگ زیر پوستی شما بستگی دارد. به خصوص این که در هنگام خرید محصولات آرایشی رنگ های مشابه هم بسیاری وجود دارد. پس می بایست به رنگ زیر پوستی تان توجه کنید تا بتوانید بهترین آرایش ممکن را داشته باشید.

رنگ زیر پوستی شما یکی از این موارد می باشد:

سرد: رنگ زیر پوستی صورتی، قرمز یا آبی

گرم: رنگ زیرپوستی زرد یا طلایی

خنثی: تعادلی بین سرد و گرم

معمولا پوست سبزه با رنگ های گرم یا خنثی که کمی به سبز می زنند، شناخته می شود. هرچه شما پوست سبزه روشن تری داشته باشید، رنگ زیر پوستی شما زرد و خنک تر و هرچه پوست سبزه تیره تری داشته باشید، پوستتان ته رنگ طلایی تری خواهد داشت.

تست سفید در مقابل کرم: دو لباس یکی با رنگ سفید و دیگری با رنگی تیره تر مثل کرم را انتخاب کرده و بدون این که آرایش کنید آن ها را بپوشید. حال مشاهده کنید کدام رنگ بیشتر به شما می آید، اگر سفید برای شما مناسب تر باشد به این معنی است که شما ته رنگ گرم دارید و اگر رنگ کرم بیشتر به شما می آید به این معنی است که ته رنگ سرد دارید. اگر هر دو رنگ به شما زیبایی می بخشد، به این معنی است که شما ته رنگ خنثی دارید.

تست رگ های روی مچ دست: به رگ های روی مچ تان نگاه کنید، اگر آن ها سبز هستند، به این معنی است که شما ته رنگ گرم دارید. اگر آبی باشند به معنی سرد بودن ته رنگ شماست و اگر رنگ رگ هایتان بین این دو آبی و سبز باشد در این صورت شما پوست خنثی دارید.

تست جواهرات: اگر جواهرات زرد به زیبایی ظاهرشما کمک می کند، پس شما احتمالا ته رنگ گرم دارید ولی اگر نقره بیشتر به شما می آید، ته رنگی سرد دارید.

تست آفتاب: اگر وقتی به کنار دریا می روید، به سرعت پوستتان برنزه شده و یا طلایی می شود به این معنی است که شما گرم هستید ولی اگر در ابتدا می سوزید سپس پوستتان تغییر رنگ می دهد، به این معنی است که ته رنگ سرد دارید.

.

فوندانسیون برای پوست روشن

درک این که ته رنگ شما کدام است، به شما کمک می کند تا فوندانسیون مناسبی برای پوست روشن خود پیدا کنند. اگر از روش های بالا نتوانستید بهره ببرید، از آرایشگر خود کمک بخواهید.

استفاده از رژ گونه مناسب

انخاب رژگونه مناسب ممکن است برای پوست شما کمی دشوار باشد، چرا که بسیاری از رنگ ها روی صورت شما خیلی پر رنگ نشان داده شوند که اصلا طبیعی نیست. رنگ های ایده آل برای این پوست ها صورتی کمرنگ، هلویی و برای پوست های گرم هلویی و مرجانی است و برای ته رنگ سرد رنگ های صورتی پررنگ و ارغوانی مناسب است.

بهترین رنگ برنزه برای پوست روشن

ممکن است شما تصور کنید که برنزه کردن به شما نمی آید در صورتی که کاملا برعکس است و شما می توانید از انواع و رنگ های مختلف آن استفاده کنید. همچنین می توانید در کنار استفاده از کرم برنزه با کمی رژگونه صورتی یا هلویی به چهره خود گرما ببخشید. اما دقت کنید که با استفاده بیش از اندازه از کرم برنزه ظاهری غیر طبیعی پیدا نکنید.

سایه های چشم

در انتخاب سایه چشم، دقت داشته باشید که سایه های خیلی تیره روی چهره شما به کبودی زده و سایه های خیلی قرمز رنگ به شما ظاهری بیمارگونه می دهد. ولی در مورد چهره های با ته رنگ خنثی اصلا نگران نباشید چرا که با همین رنگ ها هم زیبا می شوند. اگر شما پوستی با ته رنگ گرم دارید، بهتر است از برنزه استفاده کنید، در حالی که برای پوست های با ته رنگ سرد بهتر است از رنگ های خاکستری و طلایی استفاده کنید.

 انتخاب رژ لب مناسب

برخلاف تصور اکثر مردم، خانم های با پوست روشن می توانند با استفاده از همه رنگ رژ از کمرنگ تا پررنگ زیبا به نظر برسند. در هنگام خرید رژ به دنبال رنگ هایی باشید که سایه هایی از صورتی و هلویی داشته باشند تا ظاهری رنگ پریده پیدا نکنید.

رنگ های با ته رنگ هلویی و مرجانی برای پوست های با ته رنگ سرد را داشته و پوست های با ته رنگ گرم با رژ لب نارنجی عالی به نظر می رسند.  


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: