یکشنبه 28 تیر 1394 - 21:58:18

بهترین مدل مو برای موهای کم پشت

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که موهای کمی داشته و همیشه به دنبال روش هایی هستید که موهای خود را پرتر نشان دهید. آیا شما از آن دسته افرادی هستید که پوش دادن را هم امتحان کرده اند ولی به نتیجه دلخواه نرسیده اند، اگر این طور است، مقاله زیر و نکات آن برای شما بسیار سودمند خواهد بود. زیرا برای داشتن موهایی که پرتر به نظر برسند، داشتن یک مدل موی مناسب چاره کار است.

مدل باب

این مدل پر کاربرد برای خانم هایی که موهای کم پشت دارند بسیار مناسب بوده و به موهای کم آن ها ظاهر پرتری می دهد. در هنگام کوتاهی مدل بابی را انتخاب کنید که زاویه بیشتری در جلو داشته و در عقب نیز بیشتر خرد شده باشد تا به موهای شما حجم داده و ظاهر جذاب تری داشته باشد. برای اینکه پشت این مدل موی شما صاف نبوده و به سرتان نچسبد نیز از محصولات حجم دهنده استفاده کنید. 

مدل موی متوسط

مدل مویی که تا روی شانه یا کی پایین تر از آن باشد، برای موهایی که کم بوده و نیازمند پر نشان دادن هستند بسیار مناسب است. برای رسیدن به هدف که همان پرتر نشان دادن موهاست کافیست کمی روی موها را خرد کنید. دقت داشته باشید که خرد کردن بیش از اندازه از وزن و پرپشتی مو ها که شما به دنبال آن بودید، می کاهد. به علاوه می توانید برای زیبایی بیشتر موهایتان از چتری های کوتاه یا بلند بنا به سلیقه خودتان استفاده کنید.

استفاده از گیس های بوهو

 

شما می توانید با استفاده از این گیسوان بلند و ریز روی لایه های موهای خود آن ها را پرتر نشان دهید. این گیس ها را در جلوی سر قرار داده و بگذارید روی صورتتان قرار گیرند. خوبی این مدل مو این است که احتیاج به مراقبت کمی داشته و در عین حال به پر بودن موهای شما کمک می کند.  

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

برای مشاهده ویدئو آموزش انواع کوتاهی می توان اینجارا کلیک کنید

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

سه شنبه 01 خرداد 1397 - 01:11:16
از توجه وپاسخگویی شما بزرگواران ممنونم
سه شنبه 20 مرداد 1394 - 11:20:32
خیلی خوب بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: