دوشنبه 19 مرداد 1394 - 15:10:25

4 نکته آرایشی هنگام پوشیدن لباس های مرجانی رنگ

 

رنگ مرجانی ترکیبی از ضورتی و نارنجی است درست به رنگ جانور دریایی که مرجان نام دارد.


اگر می خواهید تابستان امسال زیباتر از همیشه به نظر برسید، پیشنهاد می کنیم که لباس های به رنگ مرجانی را انتخاب کنید. زیرا لباس هایی به رنگ مرجانی به هر رنگ پوست و هر رنگ مویی می آیند. البته نباید فراموش کرد که پوشیدن این لباس باید همراه با آرایش و زیور آلات مناسب خود باشد.پس وقتی که این رنگ زیبا را می پوشید باید برای زیباتر شدن به آرایش خود نیز دقت کنید. از آنجایی که رنگ لباس به تنهایی جذابیت خود را دارد پس باید از یک آرایش ملایم برای پوشیدن با این لباس بهره ببرید. البته نگران نباشید چون همچنان در بعضی جاها می توان کمی رنگ و لعاب آرایش را زیاد کرد. در این مقاله بهترین نوع آرایش برای یک رنگ لباس مرجانی آمده است.
1. زیر سازی ملایم
از آن جایی که خود لباس رنگ مرجانی شما به زیبایی شما می افزاید پس دیگر لازم نیست که با مقدار زیادی کرم پودر و پنکک چهره خود را بپوشانید. تنها کافیست تا به کمک یک کانسیلر که همرنگ پوست تان است دور چشم ها و روی لکه ها و جای جوش ها را بپوشانید. سپس آن ها را با انگشتان خود محو کرده تا وقتی که به رنگ پوستتان در بیایند. روی کانسیلر می توانید از یک مرطوب کننده برنزه را به گونه ای استفاده کنید که اطمینان حاصل کنید که کرم برنزه در پوست شما حل شده و خود را کمتر نشان می دهد. اگر رنگ پوست تیره ای دارید نیازی به استفاده از کرم پودر برنزه تیره نیست و اگر پوستتان روشن تر است و می خواهید کمی آن را تیره تر کنید از کرم تیره تری استفاده کنید. در آخر نیز کار خود را با پنککی که هماهنگ با رنگ پوست تان است کامل کنید.
2. درخشش طبیعی
با پوشیدن یک لباس رنگ مرجانی، شما خود به خود درخشش خاصی به پوست خود می دهید. اما اگر پوست روشنی دارید برای بیشتر کردن این درخشندگی لازم است که با یک رژگونه به رنگ طلایی هلویی را روی برآمدگی گونه های خود زده و با یک فرچه بزرگ آن را به سمت بالا محو کنیدتا به صورت خود درخششی به رنگ هلویی، طلایی بدهید. همچنین می توانید با کمک سایه کمرنگ و روشن برجستگی های صورت خود را برجسته تر و ضعف های آن را کمرنگ کرده و بپوشانید. اگر از کرم برنزه می خواهید استفاده کنید، آن را به زیر گونه های خود زده و با فرچه مناسب آن را محو کنید.
3. چشم ها
آرایش چشم ها می تواند به جذابی یک لباس رنگ مرجانی بیفزاید. به خصوص آرایش دودی چشم ها با رگه هایی از طلایی بهترین آرایش برای این رنگ لباس است. برای شروع این کار روی پلک های خود را کرم زده و از یک سایه صورتی روی آن استفاده کنید. سپس با فرچه آن را خوب محو کنید. سپس در سرتاسر پلک خود یک سایه صورتی، هلویی زده و چشمان خود را با رنگ های روشن آرایش دودی کنید. برای پایان کار نیز از یک سایه قهوه ای استفاده کرده و در قسمت خارجی چشمبه صورت v  شکل و با یک سایه کمی تیره تر آرایش دودی خود را تکمیل کنید. سپس تمام سایه ها را با فرچه به سمت داخل سایه زده و روی پلک بالایی و تا قبل از تمام شدن خط سایه یک خط چشم مشکی بکشید. همچنین می توانید قسمت داخلی چشم ها و در روی غده اشک از یک سایه طلایی استفاده کنید تا چشم ها درشت تر به نظر بیایند.
سپس می توانید با مداد و یا خط چشم مایع خط چشم خود را دنباله دار کنید. روی مژه های خود ریمل زده و یا از مژه مصنوعی استفاده کنید.
4. لب های مرجانی رنگ
برای لب ها نیز می توانید از یک رژ لب کمرنگ مرجانی استفاده کنید تا در کنار آرایش چشم هایتان به زیبا ترین شکل ممکن به نظر برسند. برای آرایش لب ها ابتدا خط لب کشیده و سپس یک رژ لب کمرنگ بزنید.
پوشیدن این لباس زیبا به شما ظاهر یک زیبا و در عین حال رویایی داده و این آرایش نیز برای هرگونه مراسم و مناسبتی به جذابیت بیشتر شما کمک می کند.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 19:28:50
عجب
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: