شنبه 24 مرداد 1394 - 09:51:01

آموزش شینیون برای موهای کوتاه

 



اگر موهای خود را کوتاه کرده اید و می خواهید موهای خود را شینیون کنید ولی فکر می کنید که به دلیل کوتاه بودن آن ها نمی توانید شینیون زیبایی داشته باشید، باید بگوییم که سخت در اشتباهید. این تفکر غلط که موهای کوتاه را نمی توان مدل داد و شینیون کرد همیشه وجود داشته است ولی باید بدانید که شما نیز می توانید موهای خود را با کمی تلاش به زیبایی آرایش کنید. برای این کار کافیست کمی موها را فر کرده و مانند زیر عمل کنید تا یک مدل موی زیبا داشته باشید.



1. در مرحله اول باید موهای جلو و بالای سر را جدا کنید (که به احتمال زیاد بلندترین قسمت های مو نیز هستند) این کار باعث می شود تا این تصور را به وجود آورید که موها بلند هستند. پس از آن که تمام موها از روی گوش تا جلوی سر را با گیره جلو نگه داشتید، موهای عقب را به دو قسمت تقسیم کنید.
2. از پایین سر شروع کرده و و موها را پیچیده و با سنجاق روی سر سفت کنید.
3. در این جا در کل موها به سه قسمت تقسیم شده اند. انجام این قسمت نیازی به دقت بالا ندارد زیرا در انتهای کار این قسمت از موها با موهای جلوی سر پوشانده می شوند.
4. سپس موهای بالای سر را پوش داده و روی تاج سر حجم تولید کرده و موها را به جلو برده و کمی فشار به جلو یک برآمدگی در تاج سر تولید کنید تا شینیون شما زیباتر به نظر برسد.
5. سپس این قسمت از موها را که پوش داده و با آن برآمدگی ایجاد کرده بودید را به پایین سر (آن جایی که موها را پیچیده و با سنجاق سفت کرده بودید) آورده و در زیر موهای جمع شده با سنجاق محکم کنید. اگر دقت کنید می بینید که تا همین جا هم موها به صورت یک شینیون زیبا در آمده اند.
6. در مرحله آخر از یک بابلیس بقیه موها که در جلو سر قرار داشتند را فرهای 2 سانتی کرده و با این کار از روی صورت کنار زنید. (این موها همان هایی بودند که در ابتدا از گوشه سر به جلو در جلو سر جمع کرده بودید) سپس با انگشتان خود موهای فر شده را از هم فاصله داده و  از چسبیدن آن ها به هم جلوگیری کنید. سپس به آرامی قسمت هایی از مو که فر شده و بلند تر هستند را روی بر آمدگی که از قبل به وجود آورده بودید، قرار داده و با سنجاق محکم کنید. و در صورت تمایل می توانید بعضی از موهای جلوی سر که کوتاه تر هستند را به همان صورت رها گذاشته و با این کار به ظرافت چهره خود بیافزایید.
7. کار خود را با اسپری مو پایان داده و شاهد شینیون زیبای خود که گویی روی موهای بلند انجام شده، باشید.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 24 مرداد 1394 - 19:56:26
ممنون
از اطلاعات خوبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: