سه شنبه 27 مرداد 1394 - 11:43:09

آموزش آرایش No Makeup

 


همه ما گاهی اوقات نیاز به آرایشی داریم که علاوه بر اینکه به زیبایی ما می افزاید ولی خیلی مشخص نیز نباشد، به خصوص هنگامی که به یک مصاحبه کاری و یا سر کار می رویم، وقتی که در مکان های خاصی که نمی توان در آن ها زیاد آرایش کرد رفت و آمد می کنیم و یا حتی وقتی که یک لباس پر زرق و برق پوشیده ایم که آرایش زیاد از زیبایی و جذابیت لباس می کاهد از موقعیت هایی هستند که ترجیح می دهیم تا آرایش ما به گونه ای باشد که کاملا طبیعی به نظر برسد.
البته لازم به ذکر است که ممکن است این که اصلا آرایش نداشته باشیم نیز برایمان سخت باشد ولی با استفاده از محصولات صحیح و روش های درست و در عین حال ساده ای زیبایی صورت را بدون انجام یک آرایش بیش از اندازه، چندین برابر کرد.
در انجام یک آرایش طبیعی مهم ترین نکته زیبا سازی و بی نقص کردن پوست است. پس باید از محصولاتی استفاده کرد که علاوه بر این که رنگ طبیعی پوست را حفظ می کنند، عیوب پوست را گرفته و پوست را کاملا درخشان و بی عیب و نقص می کنند.
در این مقاله شش مرحله در انجام آرایش آورده شده است که در شب و روز به شما در داشتن چهره ای زیبا و بدون آرایش زیادی کمک می کند.
مرحله اول
کار کردن روی پوست برای داشتن یک پوست به رنگ طبیعی مهم ترین نکته در این قسمت است. در این مرحله می خواهیم پوست را به گونه ای آرایش کنیم که رنگ پوست را در همه جای صورت یک دست کرده، قرمزی و تیرگی پوست که در بعضی نقاط صورت دیده می شود گرفته و به طور طبیعی پوست را درخشان کرده و بی هیچ عیب و نقصی نشان دهد. بنابراین کرم و پنککی که با رنگ پوست شما کاملا هماهنگی داشته باشد را پیدا کرده و در نقاطی که لازم است بزنید. رنگ مناسب به رنگی گفته می شود که بعد از زدن روی پوست، در آن حل شده و کاملا طبیعی به نظر برسد. بعد از زدن کرم، با اسفنج آرایشی و یا نوک انگشتان خود آن را در تمام صورت پخش کنید. اگر احساس می کنید که در بعضی جاهای صورت نیاز به پوشش بیشتر دارید، از کانسیلر استفاده کرده و روی آن کرم بزنید.
مرحله دوم
روی قسمت تی شکل صورت خود یک پنکک هممرنگ پوست تان بزنید تا مناطق چرب صورت را از بین ببرد.
مرحله سوم
از آن جایی که در این سبک آرایش می خواهیم که آرایش کمرنگ بوده و به صورت واضح و مشخصی نباشد، کمی رژ گونه تنها روی برجستگی گونه ها بزنید. روی پوست های روشن از رژ گونه های به رنگ روشن و روی پوست های تیره از رژگونه های تیره تری استفاده کنید. ولی همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از رژ گونه به گونه ای باشد که تنها با اضافه کردن کمی رنگ به گونه های تان به شما ظاهری طبیعی ببخشد.
مرحله چهارم
گونه ها را با فر مژه حالت دهید تا به چشم ها حالت دهد. برای این که مژه ها حالت بهتری بگیرند نیز می توانید از سرم حجم دهنده بی رنگ مژه به گونه ای استفاده کنید تا کمی به مژه ها حالت بهتری بدهد. و یا می توانید یک دور فرچه ریمل را روی مژه ها بزنید. فراموش نکنید که در آرایش no makeup   مهمترین اصل محو و طبیعی بودن آرایش است پس به هیچ وجه از ریمل زیادی استفاده نکنید.
مرحله پنجم
در این نوع آرایش داشتن ابروهایی که تمیز بوده و مرتب باشند یک اصل بسیار مهم است. پس ابروها را به خوبی شانه کرده و اگر قسمتی از آن کم پشت و یا خالی است با مداد پر کنید. باز هم تاکید می کنیم که آرایش کامل ابروها از ظاهر طبیعی شما می کاهد پس در انجام این مرحله دقت کنید.
مرحله ششم
در آرایش no makeup  لب ها باید تنها به اندازه یک درجه از رنگ پوست روشن تر باشند، پس از یک رژ کمرنگ مانند یک رژ کمرنگ صورتی استفاده کنید.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

 

فیلم آموزش تکنیک خطی محو

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 19:46:02
خیلی عالیییییییییییییییییییییییییییییییی بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: