سه شنبه 27 مرداد 1394 - 11:58:42

نحوه کوتاهی موهای نازک و کم پشت



موهای نازک و کم پشت می تواند به دلایل مختلفی به وجود آیند که یکی از آن ها بالا رفتن سن است.  افراد می توانند به آینه نگاه کرده و بررسی کنند که اگر فاصله موها در فرق سر بیشتر شده باشد و یا در هنگام شانه کردن موها، موهای بیشتری داخل برس بیاید به این معنی است که موها در حال نازک شدن و ریزش هستند.
برخی از دلایل ریزش مو به دلایل روحی است و بعضی از آن ها غیر قابل تغییر است ولی بسیاری از دلایل ریزش مو ها نیز قابل کنترل هستند.
لازم به ذکر است که اگر موها نازک و کم پشت باشند نیز می توان با مدل موهای زیبایی این کم پشتی را کمتر نشان داد. در این مقاله با آموزش یک نوع کوتاهی به این مساله بیشتر پرداخته ایم.
قبل از شروع کار



در این مرحله شاهد هستیم که قد موها بلند است ولی موها به گونه ای کاملا مشخص بسیار کم پشت هستند.
مرحله اول


ابتدا موها را تقسیم بندی کنید. برای داشتن موهایی پرحجم و پرپشت تر موهای پشت سر را به اندازه ای که در بالای استخوان ترقوه باشند کوتاه کنید. زیرا با این کار می توان روی حجم موها مانور بیشتری داده و چهره نیز بازتر می شود.
مرحله دوم


بقیه موهایی که در بالا جمع کرده بودید نیز پایین بیاورید و موها را به گونه ای کوتاه کنید که همگی با هم یک دست و یک اندازه باشند.
مرحله سوم



وقتی که قد همه موها را به یک اندازه کوتاه کردید، به اطراف سر رفته و موها را در اندازه های بلندی خرد کنید. این کار باعث می شود تا بتوان بدون این که از حجم موها کم کرد به آن ها ظاهر پر پشتی داده و مدل موی زیبایی نیز به وجود آید.
مرحله چهارم

 

خرد کردن بلند موها را ادامه دهید و اطمینان حاصل کنید که موها به خوبی با هم ترکیب شده و از قد آن ها نیز بیش از اندازه کوتاه نشده باشد.
مرحله پنجم



هنگامی که کوتاهی موها پایان یافت، یک موس حجم دهنده و یا یک روت لیفتر را به آرامی به موها مالیده و با دستان خود به آرامی آن را روی موها پخش کرده و سر و موها را با این کار ماساژ دهید، تا وقتی که موس همه جای موها از رشته تا پایین پخش شود. فراموش نکنید که موهای نازک و کم پشت ظریف و حساس هستند پس با دقت و ملایمت بیشتری ماساژ سر و موها را انجام دهید.
مرحله ششم



مطابق شکل سر را پایین آورده و با یک حرارت کم یا ملایم ریشه موها و خود موها را بالا آورید تا پرپشت نشان داده شوند.
مرحله هفتم



با یک برس گرد بزرگ، به آرامی موهای اطراف صورت را حالت داده و پایین آن ها را نیز برای داشتن ظاهر پر پشت و زیبا به زیر سشوار کنید.
مرحله هشتم

 


در مرحله آخر با اسپری مو مدل مو ها را با یک اسپری مو ثابت کرده و از مدلی زیبا و موهایی پرپشت لذت ببرید.
پس از پایان کار



حال می توانید موهای نازک را هم به زیبایی موهای پرپشت آرایش کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


آموزش کوتاهی مو 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 27 مرداد 1394 - 19:47:30
ممنونم
واقعا مطالبه جالبیه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: