دوشنبه 06 مهر 1394 - 23:37:25

کوتاهی مو مدل باب بلند یا لاب متوسط

 



مدل باب شاید به گوش بسیاری آشنا به نظر بیاید، لاب نیز مدل مویی است که به آن باب بلند و یا لاب گفته می شود که در آن قد موها کمی بلندتر است. در مدل باب کوتاه بلندترین مو در جلوی صورت بوده و تا روی چانه است ولی در مدل لاب موها عموما تا روی چانه و گاها تا روی شانه ها هستند.
در این مقاله به آموزش مرحله به مرحله مدل لاب پرداخته شده است. دقت داشته باشید که قبل از کوتاهی موها را با شامپو و نرم کننده شسته و کمی لوسیون ضد حرارت به موها بزنید تا پس از کوتاهی بتوان آن ها را با سشوار خشک کرد.
مرحله اول


مو را به حالت طبیعی خود قرار داده و از روی سر موها را مطابق تصویر از یک گوش تا گوش دیگر جدا کرده و از پشت سر نیز از تاج سر تا روی گردن با فرق وسط موها را از هم جدا کنید. 

مرحله دوم

کوتاهی موها را از پشت سر شروع کرده و مانند تصویر یک دسته از موها را به صورت عمودی در پشت سر و از تاج سر تا روی گردن جدا کرده و به اندازه 12 تا 15 سانت از سر با زاویه 90 درجه کوتاه کنید. این خط را به عنوان راهنما در نظر گرفته و بقیه موهای این قسمت را نیز به همین صورت و به یک اندازه به صورت 90 درجه کوتاه کنید.
مرحله سوم

 


وقتی که به پشت گوش رسیدید، بقیه موها را نیز به آن جهت و به گوشه سر هدایت کرده و از بالا تا پایین کار را شروع کنید. در این مرحله موی راهنما را رها کرده و با توجه به انحنای سر موها را کوتاه کنید تا اندازه یکدستی به شما بدهد.

مرحله چهارم

این کار را در طرف دیگر سر نیز انجام دهید.
مرحله پنجم



در قسمت جلویی سر و در بالای گوش موها را به صورت عمودی جدا کرده و بالا بیاورید. از راهنمای پشت استفاده کرده و موها را به یک اندازه کوتاه کنید. قسمت های زیری را به همین ترتیب بالا آورده و همه را با هم یکدست کنید. این کار را تا روی تاج سر ادامه دهید.
مرحله ششم


از مرحله قبل کم کم به بالا و جلوی سر آمده و با توجه با راهنمایی که از مرحله های قبل به دست آورده بودید، موها را کوتاه کنید. در هر مرحله نیز موها را به صورت 90 درجه به بالای سر آورده و کوتاه کنید.

مرحله هفتم

در طرف دیگر  سر نیز این کار را تکرار کنید.
مرحله هشتم



وقتی که موهای بالای سر را کوتاه کردید، به اطراف سر رفته و موهای اطراف سر را کمی بلند تر کوتاه کنید.
مرحله نهم



تمام موها را شانه کرده و در زیر شانه موها را به اندازه ای که می خواهید تا روی گردن با زاویه 0 درجه کوتاه کنید. این کار را دور تا دور سر تکرار کنید.
مرحله دهم


روی موها را کمی خرد کرده و موهای جلوی صورت را به گونه ای کوتاه کنید که به زیبایی صورت را قاب بگیرد.

مرحله یازدهم

سپس موها را با سشوار خشک کرده و نوک موها را با زاویه نیم درجه کوتاه کنید تا تیزی موها را گرفته و مدل موی زیبایی به دست آورید.
مرحله دوازدهم



در جلوی سر موها را کمی بالا آورده و به صورتی کوتاه کنید که در جلوی سر موها با کمی زاویه بلند تر از موههای پشت سر باشند. وقتی برای کوتاهی موها را بالا می آورید نیز نباید قد موها را کوتاه تر از استخوان روی بینی کوتاه کنید.
پس از پایان کار

 

برای مشاهده فیلم آموزش کوتاهی مو اینجا کلیک کنید.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 07 مهر 1394 - 18:47:08
فوق العادست
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: