چهارشنبه 15 مهر 1394 - 13:38:33

تشخیص اندازه و مدل مناسب ناخن ها

 



امروزه با توجه به استفاده از ناخن های مصنوعی و کاشت ناخن مباحث جدیدی در مورد اندازه و مدل مناسب ناخن هر فرد مطرح می شود. به عنوان مثال کسی که عادت به جویدن ناخن هایش دارد بهتر است به جای آن که ناخن های خود را طرح دهید از کاشت ناخن کمک گرفته و با این کار در عین داشتن ناخن هایی زیبا از جویدن آن ها نیز جلوگیری می شود. البته کسانی هستند که ناخن های مصنوعی را نیز می جوند، برای این دسته از افراد توصیه می شود که از کاشت ناخن های بلند صرف نظر شود و با توضیح این موضوع به مشتری به او توضیح داده شود که بهتر است که ناخن های بلندی نکارد. زیرا معمولا این دسته از افراد پایه ناخنی کوتاهی دارند و به همین دلیل کاشت ناخن های بلند روی دست آن ها تنها باعث می شود که دست ها، حالتی غیر عادی گرفته و زیبایی چندانی نیز نداشته باشند. معمولا توصیه می شود که اندازه ناخن ها برای کاشت 2 برابر قد خود ناخن باشد.
اطراف ناخن معمولا یکی از بیشترین نقاطی در ناخن است که ترک خورده و باعث شکستن ناخن می شود. این ناحیه که بیشتر از بقیه جاهای ناخن تحت فشار است زودتر از نقاط دیگر می شکند. به همین دلیل اگر ناخن اصلی در این نواحی حتی به مقدار کم نیز وجود داشته باشد، باعث می شود که ناخن ها  عمر طولانی تری داشته و کمتر آسیب ببینند.
از طرفی یک متخصص کاشت ناخن باید از مشتریان خود بپرسد که آیا عادت به جویدن ناخن های خود دارند یا خیر. زیرا اگر فردی چنین عادتی داشته باشد، باید ناخن های کوتاهی برای او کاشته شود تا ماندگار باشد.
مدل ناخن
افرادی که ناخن های خود را می جوند بهتر است که مدل هایی مانند نوک تیز، بیضوی و گرد را فراموش کنند. زیرا در این مدل ها گوشه های ناخن ها به اندازه کافی قوی نبوده و از آن جایی که پایه ناخن این افراد نیز قوی نیست، باعث می شود که ناخن ها جلوه زیبایی نداشته باشند. برای چنین افرادی در بیشتر مواقع مدل هایی مانند مستطیلی و یا مستطیلی ای که گوشه های آن سوهان کشیده شده است توصیه می شود. زیرا در این مدل گوشه های ناخن باعث می شوند که ناخن استحکام بیشتری داشته باشد. معمولا خانم ها ترجیح می دهند که ناخن هایشان مستطیلی با لبه های تمیز نباشد. آن ها معمولا مدل ناخن هایی مانند ناخن های مستطیلی، گرد، بیضی و بادامی را انتخاب می کنند. اما این این طرح نیز می تواند در ردیف مدل های محبوب خانم ها قرار گیرد و در عین حال هم زیبا باشد و هم استقامت ناخن ها را بالا ببرد.
گاهی اوقات خانم ها مدل ناخنی مانند، مستطیلی، گرد، بیضی و... را بدون توجه به دست خود انتخاب می کنند. اما پس از این که ناخن هی خود را به مدل درخواستی خود دیدند، پشیمان می شوند. برای انتخاب نوع ناخن ها، باید سطح و پایه اصلی ناخن ها سالم بوده و با توجه به آن ها اندازه و مدل مناسب آن ها را یافت. از طرفی نحوه زندگی و شغل نیز روی انتخاب ناخن ها موثر است. به عنوان مثال اگر شغلی دارید که از دست های خود زیاد استفاده می کنید بهتر است قد ناخن ها را کوتاه انتخاب کنید. زیرا اگر ناخن ها به جایی برخورد کنند احتمال شکستن و یا کبودی آن ها وجود دارد. توجه داشته باشید که هر جه قدر که نوک ناخن تیز تر باشد، استحکام آن کمتر است.

 

برای مشاهده فیلم آموزش کاشت و طراحی ناخن اینجا کایک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 18 مهر 1394 - 19:44:38
مطالبتون فوق العادست
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: