چهارشنبه 15 مهر 1394 - 23:33:28

10 نکته ی مهم آرایشی

 



همه ما می دانیم که انجام یک آرایش صحیح و در عین حال زیبا یک هنر است. اما حقیقت این است که درست است که مهارت یافتن در آرایشگری مهم است ولی استفاده از تکنیک ها و ترفند های آرایشی نیز به زیبایی بیشتر و حتی محصور کننده بودن فرد کمک می کند. تنها باید در طی کار به جزئیات دقت کرد و هر جا که احساس شد، کار غلط است روش جایگزینی برای آن پیدا کرد. در این جا نیز 10 نکته برای آرایش کردن صورت آمده است که به وسیله آن ها می توان جوان تر نیز به نظر رسید.
1. کانسیلر را با دقت روی نقاط تیره صورت بزنید: برای زیبایی بیشتر و داشتن ظاهری سر حال و جذاب باید در زدن هرگونه کرم و سایه در اطراف چشمان خود دقت داشته باشید. برای این کار نیز می توانید یک کانسیلر با توناژ زرد که یک درجه از کرم پودر شما روشن تر است را انتخاب کرده و در نزدیک ترین نقطه به قسمت رویش مژه ها بزنید. سپس آن را با ضربات آهسته جذب پوست کرده و در اطراف بینی نیز این کار را انجام دهید.
2. استفاده از فرمژه پس از حمام: آب گرم باعث نرم شدن موهای سر و بدن می شود به همین دلیل بهتر است پس از این که از حمام خارج شدید، مژه های خود را با فر مژه فر کنید تا کمتر آسیب ببینند.
3. ابتدا از یک مداد ابرو استفاده کنید: اگرچه زدن سایه به رنگ ابرو نقاط تیره را پر کرده و طبیعی تر به نظر می رسد ولی استفاده از آن محدودیت زمانی داشته و سایه به سرعت می ریزد. به همین دلیل برای ماندگاری بیشتر سایه، می توانید ابتدا زیر آن و در نقاط مورد نظر مداد ابرو کشیده و سپس روی آن سایه بزنید.
4. استفاده از گرما پس از زیرسازی: پس از زیرسازی روی صورت، کف دست های خود را به مدت یک دقیقه روی گونه ها، چانه، پیشانی و بینی بمالید. گرمای دست باعث می شود که زیرسازی بهتر جذب پوست شده و طبیعی تر به نظر برسد.
5. کمتر آرایش کنید: برای این که بیش از اندازه آرایش نکنید یک روش هوشمندانه این است که پس از انجام زیرسازی، رژگونه و رژ بزنید. این کار باعث می شود که چهره شما به اندازه کافی تغییر کرده و ناخودآگاه آرایش کمتری روی چشم خود انجام دهید.
6. از دو ریمل استفاده کنید: برای این که مژه هایتان زیبا و بلند به نظر برسند و به همدیگر نچسبند، می توانید از 2 ریمل استفاده کنید. ابتدا با یک ریمل حجم دهنده روی مژه ها ریمل بزنید تا مژه ها پرتر به نظر برسند و سپس یک دقیقه صبر کنید. پس از یک دقیقه که ریمل روی مژه ها خشک شد یک ریمل بلندکننده روی مژه های خود بزنید.
7. ساختن رژ لب در صورت نیاز: اگر فراموش کردید، رژ لب خود را به جایی ببرید و یا رژ لبتان تمام شده بود، ابتدا یک مرطوب کننده لب را روی انگشت مالیده و سپس انگشت خود را روی لب هایتان فشا دهید. این کار باعث می شود که لب ها رنگ بگیرند.
8. برای برجستگی بیشتر چشم ها در زدن خط چشم دقت کنید: ابتدا روی پلک چشم مداد کشیده و این تصور را به وجود آورید که مژه ها پر و زیبا هستند.سپس خط چشم را روی خط مژه با هر قطری که می خواهید بزنید.
9. آرنج هایتان را در جای ثابتی قرار دهید: یک نکته ظزیف و مهم در انجام آرایش این است که آینه را به گونه ای در جلوی خود قرار دهید که آرنج ها ثابت باشند، این کار باعث اشتباه کمتری در آرایش شده و نیاز به دستمال و درست کردن آرایشی که خراب شده است را نیز از بین می برد.
10. از رنگ آبی استفاده کنید: برای چشمان خسته و قرمز استفاده از آرایش آبی مانند یک معجزه گر عمل می کند. به طور مثال میتوان از مداد و یا خط چشم آبی، آبی نفتی و نقره ی استفاده کرد تا خستگی چشم ها کمتر به چشم بیاید. همچنین قابل ذکر است که روی چشم هایی که قرمز شده اند از آرایش با توناژ قرمز و بنفش خود داری کنید.

 

برای مشاهده فیلم آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

سلام میخواستم ببینم در رابطه با مدل مویی که واسه زیر شال مناسب باشه ازین قسمت میتونم بپرسم؟
من صورت قلبی و بینی نسبتا بزرگ دارم قد پیشونیمم معمولیه چه مدل مویی به دردم میخوره؟
شنبه 18 مهر 1394 - 19:43:06
نکاتتون واقعا عالیه
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: