شنبه 25 مهر 1394 - 23:55:55

کاشت ناخن گریم

 

انواع مدل های کاشت ناخن

جدیدترین مدل های طراحی ناخن 2020

 

کاشت ناخن گریم

 

امروزه کاشت و طراحی ناخن به یکی از پرطرفدارترین لاین های آرایشی تبدیل شده است. از این رو تصمیم گرفتیم با ارائه این مطلب شما را با انواع مدل های کاشت و طراحی ناخن آشنا کنیم. با وب سایت رژلب همراه باشید. 

 

کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن پودری روشی ایمن است که جایگزین مناسبی برای ناخن های آکریلیک به حساب می آید. در این روش بوی نامطبوعی وجود نداشته و زمان کمتری صرف کاشت ناخن می شود. کاشت ناخن پودری نسبت به انواع دیگر کاشت ناخن، جدید تر بوده و با مزایای مختلفی که دارد، جایگزین کاشت های آکریلیک و ژله ای خواهد شد. در کاشت ناخن پودری هیچ نیازی به نور UV نیست که این خود یکی از مزایای استفاده از کاشت ناخن پودری بوده و با استفاده از این روش نیازی به نگرانی در مورد اشعه های مضر UV وجود ندارد. به خصوص این که تحقیقات نشان می دهند که قرار گرفتن در نور UV باعث ایجاد انواع سرطان می شود.

 

کاشت ناخن ژله ای

ناخن های ژله ای به اندازه ناخن های اکریلیکی محکم و مقاوم هستند، با این تفاوت که این نوع کاشت ناخن بسیار طبیعی تر به نظر می رسد. ناخن های ژله ای مانند زدن لاک روی ناخن ها صورت گرفته و برای زدن آن باید بیس کُت، تاپ کُت و لاک زد. هم کاشت ناخن آکریلیکی و هم کاشت ناخن ژله ای طی یک پروسه شیمیایی صورت می گیرند ولی تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

 

 

کاشت ناخن گریم

کاشت ناخن گریم یکی از مدرن ترین شیوه های کاشت ناخن است که برای ناخن های کوتاه و پهن بسیار مناسب می باشد. دلیل این امر نیز کاوری که روی ناخن های زیری می کشند است که آن را بسیار زیبا نشان داده و اثرات استفاده از این روش در پایان کار بسیار نمایان است. در روش کاشت ناخن گریم، ترمیم ناخن های آسیب دیده که از طریق مشکلات ساختاری از قبلی کوتاهی پایه، بد رنگی و ظاهر نه چندان زیبا به وجود آمده اند، به راحتی صورت می گیرد.
از متداول ترین شیوه های گریم و کاشت ناخن می توان به ساخت بیس و پس از آن اعمال تغییرات روی آن و برعکس اشاره کرد. در روش گریم ناخن، استحکام ناخن بسیار بیشتر از زمان کاشت ناخن به روش های دیگر است. چرا که در صورت آسیب دیدگی، از خط لبخند ناخن به بالا قابل تعویض است و صدف ناخن نیز معمولا سالم می ماند. این روش به دلیل آن که مهارت بالایی را در کنترل مواد و استفاده از قلم های گرد و همچنین سرعت دست بالا می طلبد، روشی پر چالش تر، محبوب تر و صد البته پر هزینه تر خواهد بود.

 

کاشت ناخن فرمر

روش کار در کاشت ناخن گریم و کاشت با تیپ یا فرمر به یک صورت است. بدین معنی که در این نوع کاشت ناخن ها، ابتدا تیپ روی ناخن چسبانده شده و سپس مواد گذاری انجام می شود. با این تفاوت که در روش کاشت ناخن با تیپ، مواد گذاری در کل سطح ناخن به یک شکل انجام می شود؛ اما در کاشت ناخن گریم، یک خط لبخند ایجاد می شود که قسمت صدفی ابتدا مواد گذاری شده و سپس روی قسمت خط اسمایل را مواد گذاری می کنیم.

 

کاشت ناخن بیبی بومر

بیبی بومر یک نوع طراحی ناخن است که در ترکیب رنگ آن از حدود دو سوم رنگ صورتی یا هلویی و یک سوم در قسمت لبه ناخن از رنگ سفید استفاده می شود که به صورت سایه روشن روی سطح ناخن نمایان است.
کاشت بیبی بومر از جمله کاشت های ساده و زیبا است که در آن پودرها در هم محو شده و از تنالیته رنگی پرطرفدار هلویی و سفید گچی استفاده می شود. البته می توان از پودرهای رنگی نیز برای این کار استفاده کرد و برای زیبایی هر چه بیشتر، از نگین اتریشی استفاده نمود. معمولا بهتر است درطراحی ناخن بیبی بومر از کاشت پودری استفاده کرد؛ اما استفاده از ژل یا رنگ آکریلیک با استفاده از اسفنج نیز میسر می شود.

 

کاشت ناخن استیند گلس

در این روش، صدف سازی با پودر هلویی انجام شده و فرنچ آن به رنگ دلخوه صورت می گیرد. در سبک استیند گلس، قسمت فرنچ آن شیشه ای و رنگی است. برای آن که قسمت فرنچ شیشه ای باشد و نور از آن عبور کند، به لیکویید رنگی احتیاج خواهیم داشت. می توانید لیکویید را با لاک خاویار پیگمنت رنگی یا رنگ های ویترای ترکیب کنید. این روش کاشت را می توان هم با فرمر و هم با تیپ انجام داد؛ اما توجه داشته باشید که تیپ مورد استفاده باید شیشه ای باشد.

 

کاشت ناخن گریم موزائیکی

 در کاشت ناخن گریم موزائیکی، معمولا از رنگ های مختلف استفاده می شود که همگی به وسیله خطوطی به رنگ ترجیحا خنثی از هم تفکیک می شوند.

 

 

مدل های مختلف کاشت و طراحی ناخن

در ادامه مدل های مختلفی از کاشت و طراحی ناخن را مشاهده می کنید.

 

کاشت ناخن گریم

 

کاشت و طراحی ناخن به رنگ آبی

 

کاشت و طراحی ناخن با نگین

 

 

طراحی ناخن 2020

 

 

کاشت ناخن بیبی بومر

 

کاشت ناخن استیند گلس

 

 

کاشت ناخن نوک تیز

 

 

کاشت ناخن فرنچ

 

 

کاشت ناخن موزائیکی

 

 

کاشت ناخن عروس

 

 

طراحی ناخن جدید

 

 

کاشت و طراحی ناخن

 

 

اگر برای کاشت و طراحی ناخن به دنبال یک مرکز تخصصی هستید، پیشنهاد سایت رژلب به شما سالن زیبایی لی لی داورپناه است. جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات ایشان می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: