سه شنبه 28 مهر 1394 - 23:17:15

مدل ابرو متناسب صورت بیضی

مدل های مناسب ابرو برای صورت های بیضی شکل

ابروهای زیبا و خوش فرم

 

 

داشتن ابروهایی زیبا که شکل مناسبی داشته باشند چهره را زیباتر نشان داده و به جوان نشان دادن آن بیشتر کمک می کند. اگر ابروها شکل مناسبی نداشته باشند، ممکن است چهره خسته و نگران به نظر برسند. پس ابروها یا باعث زیبایی چهره می شوند و یا زیبایی چهره را از بین می برند.
از طرفی حالت ابروها باید با توجه به حالت صورت حالت داده شوند. در  کل 6 نوع صورت وجود دارد، بیضی، کشیده، قلبی، دایره ای، مربعی و الماسی. همچنین 5 مدل ابرو وجود دارد که ابروهای هلالی، صاف، با زاویه کم، زاویه دار و پرپشت و کم پشت از آن ها هستند.
ابتدا حالت چهره خود را بشناسید.
برای این که حالت چهره خود را بهتر بشناسید، از روش های زیر کمک بگیرید.
• صورت گرد:
در این چهره صورت گونه های بزرگی دارد.
• صورت بیضی: در این نوع چهره پیشانی کشیده تر، گونه های پر و چانه کوچکی وجود دارد.
• صورت کشیده: صورت های کشیده گونه های پر دارند و مانند صورت های بیضی هستند ولی در این نوع چهره ها، طول صورت کشیده تر بوده و پیشانی کوچک تر است.
• صورت مربعی: چهره هایی که عرض یکسانی در گونه ها، پیشانی و استخوان فک دارند مربعی هستند.
• صورت قلبی: این چهره ها مانند صورت بیضی هستند، اما پیشانی عریض تر بوده و چانه ریزتر است به گونه ای که چهره شبیه یک قلب است.
• صورت الماسی: افرادی که این نوع صورت را دارند حالتی قلبی دارند ولی زاویه های این نوع چهره ها، زمخت تر است.
بهترین حالت های ابرو برای چهره های بیضی
چهره های بیضی ایده آل هستند و افرادی که چهره های بیضی دارند خوش شانس در نظر گرفته می شوند. زیرا در این نوع مدل چهره ها، مدل های بیشتری آرایش، مدل مو و مدل ابرو را امتحان کرد. در این نوع چهره ها، ابروهایی به حالت هلالی و یا ابروهایی که زاویه زیادی ندارند، بهترین حالت هستند.
1. فرم ساده ابروها
در فرم ساده ابروها، ابروها زاویه زیادی نداشته، تیز نیستند و بالای ابروها و قله آن ها زاویه زیادی نداشته و زاویه متناسب تری دارند. در این حالت ابروها، ابروها کوتاه و با هلال بالایی هستند. این مدلابروها می توانند روی ابروهایی پر و یا نازک نیز انجام شوند. برای مثال می توان برای ظاهر روزمره از ابروهای نازک استفاده کرده و برای مهمانی ها و یا داشتن چهره ای جوان تر می توان ابروها را پرتر نشان داده و زوایای متناسبی برای آن ها به وجود آورد. از طرفی اگر ابروها به سمت بالا باشند، چهره حالت ظریف تری داشته و جوان تر به نظر می رسد. همچنین ابروهایی پر و کلفت گونه ها و برجستگی آن ها را بهتر نشان می دهد. کسانی که صورت بیضی و چشم های ریز دارند نیز بهتر است فاصله ابروها تا چشم ها را بیشتر کنند تا چشم ها بزرگ تر به نظر برسند.
2. ابروهای هلالی بالا
بسیاری از بازیگران مطرح هالیوودی ابروهای هلالی دارند به سمت بالا هستند. ابروهای هلالی در صورت های بیضوی صورت را باز کرده و ابروهای کلفت به زیبایی این چهره می افزاید.

نکات مهم:
• ابرو همیشه باید از انتهای بینی پره های آن شروع شود. برای پیدا کردن دقیق این نقطه می توان از یک مداد و یا خط کش صاف کمک گرفت.
• هلال ابروها نباید دقیقا در وسط ابروها بوده و همیشه باید در 3/2 ابرو باشد.
• هیچ گاه ابروها را بیش از اندازه کوتاه نکرده و یا نازک نکنید زیرا با افزایش سن ابروها در نقاط مختلف که اصلاح می شوند، کم پشت می شوند.
• انتهای ابروها همیشه باید تیز باشد تا چشم ها را بهتر نشان دهد.
ممکن است بعضی افراد به ابروها توجه خاصی نشان نداده و چند تار مو روی صورت را بی اهمیت بشمارند، ولی لازم به ذکر است که همین چند تار مو در ابروها در تعیین زیبایی افراد و جوان نشان دادن آن ها نقش بسیار مهمی ایفا می کند.
اگر از آن دسته افراد خوش شانسی هستید که چهره بیضی مانند دارید، می توانید از آرایشگر خود بخواهید که این دو مدل ابروی زیبا را روی صورت شما پیاده کند.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 29 مهر 1394 - 18:42:56
واقعا نکاتتون خوب و کاربردیه
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: