چهارشنبه 29 مهر 1394 - 15:18:18

طراحی ناخن ها

آموزش تصویری طراحی ناخن فانتزی

طراحی هالیوودی ناخن ها

 

 

این طراحی ناخن زیبا که تم آن هالیوود است کمی با طراحی های متداول متفاوت است. در این طراحی به جای مانیکور و فرنچ ناخن ها که در آن ها از سبک های معمول استفاده شده است، از روش های به روز و مدرن تری کمک گرفته شده است. البته لازم به ذکر است که استفاده از این سبک ها کاملا سلیقه ای بوده و می توان تنها از سبک مورد نظر آن کمک گرفت و طراحی را به گونه دیگری انجام داد. در این طراحی تم اصلی هالیوود و سینماست، به همین دلیل از رنگ های مختلفی در آن استفاده شده و هرکدام از ناخن ها مانند تصویری زیباست.
آموزش مرحله به مرحله
مرحله اول

 



ابتدا ناخن ها را مانیکور کرده و روی آن یک لایه بیس کت بزنید.
مرحله دوم

 



پس از آن که بیس کت خشک شد، روی هر 10 ناخن دست ها دو لایه لاک که به رنگ پوست باشند زده و با توجه به نوع لاک زمان مشخصی را تعییین کرده و در زیر اشعه قرار دهید تا ناخن ها خشک شوند.
مرحله سوم

 



در این مرحله طراحی شروع می شود به این صورت که کار را از دست چپ آغاز کرده و مانند تصویر به جای یک فرنچ صاف روی ناخن ها را به حالت ناخن ها فرنچ سفید کنید .سپس فرنچ خود را به صورت لایه نازکی تا پایین ناخن ادامه دهید. این کار باعث می شود که طراحی شما مدرن تر و متفاوت تر از طراحی های معمول ناخن به نظر برسد.
مرحله چهارم

 



پس از خشک شدن ناخن ها با استفاده از فرچه طراحی لاک دو درخت نخل روی یکی از ناخن ها کشیده و روی انگشت وسط نیز اول حروف لس آنجلس یعنی LA را بکشید. سپس ناخن ها را زیر اشعه قرار دهید تا خشک شوند.
فراموش نکنید که طراحی شلوغ همه ناخن ها زیبایی طراحی را از بین می برد.
مرحله پنجم

 


در این مرحله به سراغ دست راست رفته و به همان شیوه مرحله قبل با استفاده از فرچه طراحی و با توجه به حالت ناخن، روی ناخن را فرنچ کنید. در فرنچ کردن دقت کنید که لایه بسیار نازکی از لاک تا پایین ناخن ها می آید. این کار را تنها روی ناخن انگشت اشاره و انگشت شصت انجام دهید.
مرحله ششم

 



روی ناخن انگشت وسط، حلقه و انگشت کوچک دست طراحی را متفاوت انجام داده و از نیمه ناخن روی آن لاک سفید بزنید.
مرحله هفتم

 



روی لاک سفیدی که کاملا در زیر اشعه خشک شده است، از رنگ های مختلف استفاده کرده و از نیمه ناخن به صورت عمودی ناخن ها را به صورت عمودی مانند تصویر رنگ کنید.
مرحله هشتم

 



پس ازخشک شدن ناخن ها روی آن را مانند تصویر در خطوط مرزی با یک فرچه سر باریک لاک مشکی زده و رنگ ها را جدا کنید. در نوک ناخن نیز کمی حالت به لاک مشکی بدهید.
مرحله نهم

 



روی مرز مشکی افقی خود را با نقطه هایی به رنگ سفید رنگ کنید تا یادآور نمایی از یک تصویر سینمایی باشد.
مرحله دهم

 



در مرحله آخر، می توانید عبارت HOLLYWOOD را مانند این طراحی به ناخن ها اضافه کرده و یا از متن های دلخواه دیگری استفاده کنید. سپس روی ناخن ها تاپ کت زده و زیر اشعه قرار دهید تا خشک شوند.

 

برای مشاهده فیلم آموزش طراحی ناخن اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 29 مهر 1394 - 18:42:36
واوووووو
فوق العادست
ممنون از مطالب محشرتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: