یکشنبه 03 آبان 1394 - 17:38:42

کوتاهی مو مدل باب

آموزش کوتاهی مو مدل باب با ماشین اصلاح

آموزش هیرکات

 



اگر از کوتاهی های مرسوم خسته شده اید و می خواهید مدل جدیدی را امتحان کنید، می توانید با استفاده از ماشین اصلاح به سادگی موها را به صورت باب کوتاه کرده و هنر آرایشگری خود را افزایش دهید. دقت داشته باشید که برای کوتاهی موها با ماشین باید ابتدا موها را خیس کرده و برای کوتاهی مورد نظر خود آماده کنید.
مرحله اول کوتاهی مو

 



برای شروع کار ابتدا موها را به دو دسته تقسیم کرده و به پشت سر ببرید. سپس هر کدام از دسته ها را کمی تاب دهید تا راحت تر کوتاه شوند. سپس ماشین را در محل مورد نظر خود و با توجه به اندازه موی مورد نظر خود و یا مشتری تان برده و کوتاهی را آغاز کنید. دقت داشته باشید که در تمام مراحل موها باید به سمت پایین کشیده شده و به سمت گردن باشد تا بتوان کوتاهی را راحت تر انجام داده وبه مدل مورد نظر دست یافت. همچنین توجه داشته باشید که ماشین اصلاح را طوری در دست بگیرید که موهای بالا کوتاه تر از موهای نزدیک به گردن باشند.

مرحله دوم کوتاهی مو

 



در این مرحله به سمت کناره های سر و سمت گوش رفته و برای دستیابی به زاویه مورد نظر برای باب خود با استفاده از تیغ سر ماشین موها را کوتاه کنید. برای این کار دست را با زاویه 45 درجه نگه داشته و زاویه دلخواه خود را روی موها به وجود آورید.

مرحله سوم کوتاهی مو

 



برای لیر کردن و لایه لایه کردن موها موها را به سمت بالای سر برده و با  مقدار کمی فشار به موها  با کمک ماشین موها را با تیغ سر آن لایه لایه کنید.

مرحله چهارم کوتاهی مو

 



سپس موها را با شانه بالا برده و با استفاده از سر ماشین و با حرکات عمودی به موها حجم و حالت دهید.  این کار را با تیغ حجم دهنده ماشین انجام دهید.

مرحله پنجم کوتاهی مو

 



در این مرحله سر مدل خود را کمی به سمت پایین خم کرده و خط مو را در پشت سر و روی گردن بزنید. سپس همین کار را در اطراف سر نیز انجام دهید. این کار با تیغ متداول ماشین انجام می شود.

پس از پایان کار

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش کوتاهی مو اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

سلام سایت زیبا و قشنگی دارین ممنون میشم اگراز سایت من هم دیدن فرمایید و نظر دهید
لوازم اصلاح مو
http://www.ladymodkala.ir/product-category/لوازم-بهداشتی/لوازم-اصلاح-مو/
سه شنبه 05 آبان 1394 - 18:24:31
.................
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: