سه شنبه 05 آبان 1394 - 21:20:07

ابروهای مناسب صورت قلبی

ابروهای متناسب با صورت های مدل قلبی

ابروهای زیبا و خوش فرم

 



آیا تا به حال مدل ابرو هایی را امتحان کرده اید که تحسین همه را برانگیخته و زیبایی شما را چند برابر کرده باشد. یکی از دلایل این امر داشتن مدل ابرویی است که مناسب صورت شماست. در این مقاله به بررسی مدل ابروهایی پرداخته می شود که مناسب خانم های با صورت های قلبی شکل است. اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که صورت قلبی شکلی داشته و همیشه دوست دارید ابروهای مرتبی داشته باشید، می توانید از این مقاله کمک گرفته و با ابروهایی زیبا و مرتب به زیباترین شکل ممکن در آیید.
1. ابروهای مرتب شده و معمولی
آیا تا به حال شده است که ابروهای خود را اصلاح کرده و ظاهر غیر واقعی و غیر طبیعی پیدا کرده باشید؟ اگر این طور است به دلیل آن بوده که این ابروها مناسب صورت شما نبوده اند. اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که صورت قلبی شکلی دارید، بهتر است از ابروهای باریک و نوک تیز دوری کنید. زیرا این ابروها برای صورت شما به هیچ وجه مناسب نیست. در عوض بهتر است مدل ابروهایی را انتخاب کنید که پهنا و طول متوسطی داشته و کمان زیبایی داشته و مرتب شده باشد.این حالت برای صورت های قلبی شکل هیچ گاه دمده نشده و همیشه به روز  است.
2. ابروهای هلالی
اگر صورت قلبی شکل دارید می توان گفت که از آن دسته افرادی هستید که ابروهای هلالی شکل برای شما مناسب است. البته باید دقت داشته باشید که ابروهای کلفت و پر برای شما هیچ گاه مناسب نیست. این مدل به گونه ای است که هلال و هشت ابرو در نزدیکی دم و یا وسط ابرو بوده و کمی پرتر از ابروهای معمول است. البته فراموش نکنید که ابروهای خود را هیچ گاه خیلی پر نکنید. اگر از ابروهای معمول خود خسته شده اید می توانید این مدل را امتحان کرده و به زیبایی و ظرافتی که این مدل ابرو به چهره شما می دهد پی ببرید.
3. ابروهای با دم مرتب شده
آیا شما از آن دسته خانم هایی هستید که دوست دارند دم ابروهایشان بهتر دیده شود؟ به جای این کار می توانید مدل ابروهایی را امتحان کنید که در آن دم ابروها با بقیه آن هماهنگی داشته و خیلی مشخص تر از خود ابروها نباشد. پس اگر می خواهید به جای ابروها تمرکز افراد را به زیبایی کلی صورت خود جلب کنید، بهتر است از این روش استفاده کنید.
4. ابروهای با هلال و یا هشت ملایم
اگر شما از آن دسته خانم ها هستید که صورت قلبی شکل دارید، بهتر است مدل ابروهایی را انتخاب کنید که هشت و یا هلال ابروها ملایم باشد. این مدل صورت، نه خیلی کشیده است و نه خیلی گرد بلکه در آن پیشانی و بالای صورت عریض تر بوده و گونه ها نیز برجسته هستند. به همین دلیل بهتر است روی این نوع صورت زیبا هلال و هشت ابروها ملایم بوده و حالت ابروها بین هلالی و هشتی باشد. این به این معنی است که ابروها نوک تیز نداشته و دایره مانند نباشند.
5. ابروهای هلالی پرپشت
اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که دوست دارید جوان تر و جذاب تر به نظر برسید بهتر است مدل ابروی جدیدی را امتحان کنید. به خصوص اگر صورت قلبی شکلی دارید می توانید مدل ابروی هلالی پرپشتی را امتحان کرده و با این کار سن خود را کمتر نشان دهید. این مدل ابرو می توانید روی ابروهای نازک و یا پر به کار برده شده و در آن ها هلال و یا هشت ملایمی نیز وجود داشته باشد.
دقت داشته باشید که ابروهای صاف و ابروهایی که هیچ زاویه ای نداشته باشند، برای صورت شما مناسب نیست.
البته لازم به ذکر است که در پایان روز هر مدل ابرویی که داشته باشید مهم تر از احساس درونی و رضایتی که از خود داشته باشید، نیست. اما داشتن ابروهای زیبا قدم خوبی برای دستیابی به این رضایت درونی است.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 06 آبان 1394 - 18:11:03
خیلی خوب بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: