پنجشنبه 07 آبان 1394 - 00:06:56

آرایش چشم های کوچک

آرایش مناسب برای چشم های ریز

آرایش چشم



خانم هایی که چشم های ریز و کوچکی دارند اغلب از این که آرایش مناسب چشم های آن ها به سختی یافت می شود شکایت دارند. زیرا هدف در این گونه چشم ها آرایشی است که چشم ها را بزرگ تر نشان داده و به زیبایی آن ها بیافزاید. در این مقاله به این موضوع پرداخته شده و آرایشی که در آن چشم ها بزرگ تر نشان داده می شوند، آموزش داده شده است.
تمیز کردن ابروها

 



اولین قدم برای زیباتر نشان دادن و بزرگ تر نشان دادن چشم ها، تمیز کردن ابروها و حالت مناسب دادن به آن هاست. زیرا ابروهای پهن و بی حالت ریزی چشم ها را بیشتر نشان داده و آرایش چشم ها نیز با این ابروها اصلا به چشم نمی آید. حتی بهتر است فاصله ابروهای خود را کمی با چشم ها بیشتر کرده و اگر روی کوچکی چشم های خود خیلی حساسید نیز ابروهای خود را کمی باریک تر کنید.

هایلایت کردن زیر ابروها

 



با استفاده از یک سایه روشن زیر ابروها را سایه زده و فاصله آن ها را با چشم ها بیشتر کنید. این کار باعث بزرگ تر و درخشان تر نشان دادن چشم ها می شود.

پوشاندن تیرگی زیر چشم

 



با استفاده از کانسیلر تیرگی زیر چشم ها را گرفته و با این کار چشم های خود را درشت تر نشان دهید.

سایه زدن چشم ها

 



برای انتخاب سایه چشم فراموش نکنید که سایه های روشن تر چشم ها را بزرگ تر نشان می دهند. همچنین برای سایه زدن می توانید از دو رنگ روشن سایه استفاده کنید ولی همیشه به خاطر داشته باشید که از سایه های تیره دوری کنید.

خط چشم نازک

 



ممکن است بخواهید چشم های ریز شما درشت تر دیده شده و به همین دلیل خط چشم پررنگی بکشید. اما به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از خط چشم کلفت تنها چشمان شما را کوچک تر نشان می دهد.
پس برای جلوگیری از این امر از یک خط چشم باریک روی چشم ها استفاده کرده و روی خط مژه در بالای چشم آن را بکشید. همچنین می توانید خط چشم خود را دنباله دار کرده و با این کار چشم های خود را بزرگ و زیبا نشان دهید. همچنین می توانید با مداد پک پایین را کمی آرایش کنید ولی در انجام این کار افراط به خرج ندهید.

حفظ فاصله مژه ها

 



شما می خواهید مژه های شما دیده شوند پس روی مژه های بالا و پایین ریمل بزنید. ریمل باعث می شود که مژه ها بهتر دیده شوند و اگر مژه ها را از هم فاصله دارتر کنید نیز برای بزرگ تر نشان دادن چشم ها معجزه می کند.

شما می توانید از چند نکته ساده ای که در این مقاله گفته شده استفاده کرده و به راحتی چشم های خود را آرایش کنید و دیگر نگران کوچک بودن آن ها نباشید.

 

برای مشاهده فیلم آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 07 آبان 1394 - 22:49:36
فوق العادست
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: