شنبه 16 آبان 1394 - 18:31:35

برجسته کردن لب ها

آموزش تصویری برجسته کردن لب ها با آرایش

لب های برجسته و زیبا

 

داشتن لب های درشت و برجسته آرزوی هر خانمی است اما متاسفانه همه ما با این خصوصیت متولد نشده ایم. بنابراین دوست داریم با انجام ترفندهایی به لب هایی برجسته و زیبا دست یابیم.
از طرفی گاهی لب ها علاوه بر کوچکی هیچ برجستگی هم ندارند که خود مصیبت دیگری است. اما خوشبختانه امروزه با آرایش می توان هرکاری انجام داد، صورت را لاغرتر نشان داد، بینی را باریک تر و لب ها را هم می توان برجسته نشان داده و به زیبایی آن ها افزود. برای انجام این کار ها تکنیک مناسب لازم است که در ادامه به بررسی چند تکنیک ساده برای برجسته کردن لب ها می پردازیم.

محصولات مورد نیاز برای آرایش لب ها
• خط لب قرمز
• رژ لب قرمز
• کانسیلر
• سایه روشن
• کرم پودر تیره
• پنکک

آموزش مرحله به مرحله برجسته سازی لب ها
مرحله اول برجسته کردن لب

 



ابتدا روی پوست صورت خود کرم پودری که معمولا استفاده می کنید را بزنید. اگر لب های کوچکی دارید و می خواهید آن هار ا برجسته تر نشان دهید می توانید از یک کرم پودر تیره تر در زیر لب ها استفاده کنید. سپس روی لب های خود یک مرطوب کننده زده و به آن ها طراوت و تازگی ببخشید. نرم کردن لب ها و داشتن لب های صاف و صیقلی یکی از ضروریات داشتن لب هایی زیباست.
سپس یک مداد که متناسب با رنگ رژتان است را انتخاب کرده و در اطراف لب بکشید. از آن جایی که در این مقاله هدف استفاده از رژ قرمز است به همین دلیل مدادی هم به همین رنگ انتخاب شده است.

مرحله دوم برجسته کردن لب

 



در این مرحله با استفاده از کانسیلر و یا یک کرم پودر روشن تر در زیر لب خط روشنی ایجاد کنید. توجه داشته باشید که کانسیلر انتخابی باید حداقل سه درجه روشن تر از رنگ پوستتان باشد. با استفاده از یک فرچه باریک دور لب ها کانسیلر را بزنید تا با توجه به تیره تر بودن پایین لب ها، برجسته تر به نظر برسند.

مرحله سوم برجسته کردن لب

 



کلید هر آرایش زیبایی، ترکیب مناسب رنگ ها و کرم هاست زیرا آرایشی که خطوط مشخص داشته باشد زیبا به نظر نمی رسد. به همین دلیل با استفاده از یک اسفنج آرایشی و یا انگشتان خود کانسیلر را خوب پخش کنید. سپس روی آن پنکک بزنید تا ماندگاری بیشتری پیدا کند.

مرحله چهارم برجسته کردن لب

 



حال رژ لب قرمز رنگی را که انتخاب کرده بودید را با استفاده از یک فرچه کوچک و یا انگشتان خود روی لب ها بزنید. سپس آن یک دستمال کاغذی روی لب های خود قرار دهید تا کمی از رنگ رژ را بگیرد. بار دیگر نیز رژ را روی لب ها بزنید و سپس یک سایه روشن و یا براق را به روی وسط لب پایینی بزنید تا لب پایین برجسته تر به نظر برسد. این کار باعث 3 بعدی شدن لب ها و پر تر نشان دادن آن ها می شود.

مرحله پنجم برجسته کردن لب

 

 

سپس با استفاده از انگشتان و یا یک اسفنج آرایشی سایه روشن را با رژ لب ترکیب کنید تا طبیعی تر به نظر برسد.
در این مرحله آرایش لب ها به پایان رسیده و لب هایی باریک و کوچک به لب هایی پر و برجسته تبدیل می شوند.

 

برای مشاهده ویدیو آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 16 آبان 1394 - 19:01:23
ممنون از مطالبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: