شنبه 16 آبان 1394 - 20:59:48

شینیون نیمه باز

آموزش تصویری شینیون نیمه باز و نیمه بسته

شینیون با بافت مو

 



از جمله داشتن مزایای داشتن موهای بلند، آزادی عمل در نوع و سبکی است که می توان موها را آرایش کرده و حالت داد. آرایش موها نیز یک امر تخصصی بوده و هر کسی بدون مهارت کافی نمی تواند موهای خود را به درستی آرایش کرده و مدل دهد. در این مقاله به یک شینیون موها پرداخته شده که بسیار ساده بوده و می توان در آن نیمی از موها را آزاد گذاشته و نیمه دیگر را به زیبایی در بالای سر جمع کرد.
وسایل لازم برای شینیون نیمه باز
• برس مو
• بابلیس
• سنجاق سر
• کش مو

 


 

مراحل انجام کار
مرحله اول
یک بابلیس با سر 3 تا 5 سانتی را انتخاب کرده و هر بار یک دسته از موها را با آن فر کرده و حالت دهید. دقت داشته باشید که برای این مدل مو باید موها را به سمت بیرون فر کنید.

مرحله دوم شینیون نیمه باز

 



در این مرحله از جلوی سر شروع کرده و موها را در خط رویی صورت به صورت فرانسوی ببافید. البته به جای مدل بافت مو فرانسوی می توانید جلوی موها را به صورت بافت مو هلندی نیز که در همین سایت آموزش داده شده است، پیش ببرید.

مرحله سوم شینیون نیمه باز

 



پس از این که موها را تا پایین سر بافته و انتهای آن را با کش محکم کردید، مطابق تصویر دو بافت معمولی در پشت و امتداد گوش ها انجام دهید. همچنین از نزدیک بودن این گیس ها به هم اطمینان حاصل کنید.
مرحله چهارم 
شینیون نیمه باز
این کار را در طرف دیگر سر نیز انجام دهید.

مرحله پنجم شینیون نیمه باز

 



حال هر کدام از سه گیس به دست آمده را مانند یک دسته مو در دست گرفته و به صورت معمولی و یک گیس سه تایی گیس کنید. دقت داشته باشید که کش موها را باز کرده و در انتها همه موها را با یک کش ببندید.

مرحله ششم شینیون نیمه باز

 



سپس این کار را در طرف دیگر سر انجام دهید. سپس موها را به پشت سر برده و به سادگی و مانند یک گره دو موی بافته شده را در هم گره بزنید. بسته به اندازه موها شاید لازم باشد که این کار را چند بار انجام دهید تا همه موها در هم پیچیده شوند.

مرحله هفتم شینیون نیمه باز

 



در مرحله آخر موها را با با  سنجاق روی سر محکم کرده و از دو طرف موها را کمی بکشید تا کمی به حجم آن ها افزوده شود. همچنین می توانید در صورت تمایل دسته موی باریکی از اطراف صورت به پایین آویزان کرده و به چهره خود حالت بهتری دهید.

 

برای مشاهده ویدیو آموزش شینیون اینجا کلیک کنید.

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 17 آبان 1394 - 19:37:22
فوق العادست
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: