یکشنبه 17 آبان 1394 - 22:08:19

بافت مو گل

آموزش بافت مو دور سر 

بافت گل



استفاده از بافت مو های مختلف برای آرایش موها امری است که از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار گرفته و از همان ابتدا نیز برای جذابیت بیشتر موها آن ها را می بافتند. امروزه نیز با توجه به سبک های جدید آرایش و مدل های مختلف مو انتظار می رفت که بافت موها جذابیت خود را از دست بدهند. اما مشاهده می شود که این طور نبوده و استفاده از بافت های مو در سرتاسر دنیا همچنان به قوت باقی است.
در این مقاله نیز با استفاده از بافتن موها به یک مدل موی زیبا دست یافته می شود. برای انجام این مدل مو، بافت مو ها از بالای سر شروع شده و سپس دور سر به صورت یک گل زیبا جمع می شود.
مراحل انجام بافت مو به صورت گل

 

 

مرحله اول بافت مو
ابتدا موها را به یک سمت سر برده و آن ها را با استفاده از سنجاق و یا گیره در سمت راست سر نگه دارید. سپس از همان طرفی که موها را در آن سمت جمع کرده بودید، یک دسته موی بزرگ جدا کرده و آن را با انگشتان خود به سه قسمت تقسیم کنید.
مرحله دوم
 بافت مو
برای زیبایی بیشتر موها بهتر است آن را از داخل به خارج ببافید که برای این کار باید از مدل بافت هلندی استفاده کنید. برای بافت موها از بالای سر شروع کرده و موها را روی سر و به حالت سر ببافید. آموزش گیس هلندی در گذشته در همین سایت قرار گرفته است. بافت هلندی خود را دور تا دور سر ادامه دهید تا به سمت دیگر و روی گوش برسید. 
مرحله سوم
 بافت مو
وقتی در سمت دیگر سر به بالای گوش رسیدید، به جای رها کردن گیس آن را به صورت معمولی با بقیه موها بافته و به سمت گردن ببرید.
مرحله چهارم
 بافت مو
وقتی به پایین گردن رسیدید، موها را همچنان ببافید ولی آن ها را از سر کمی فاصله دهید.
مرحله پنجم
 بافت مو
پس از تمام شدن بافت، موها را با کش مو بسته و محکم کنید. سپس از دو طرف گیس خود گرفته و آن را بکشید تا کمی پرتر و به هم ریخته تر نشان داده شود. سپس ادامه موها را به صورت یک حلقه روی سر جمع کرده و سپس با سنجاق سر آن ها را محکم کنید.

 

برای مشاهده ویدیو آموزش بافت مو اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: