چهارشنبه 20 آبان 1394 - 01:14:49

آموزش کوپ لیر چاپ

آموزش تصویری مدل موی کوپ لیر چاپ

کوتاهی مو



مدل موی باب امروزه بسیار رواج داشته و همه متخصصین مو نیز می خواهند به گونه ای آن را ارتقا داده و یا تغییراتی در آن به وجود آورند. این مقاله نیز به آموزش یکی از این مدل ها پرداخته است که در آن موها به صورت کوتاه و بلند کوتاه شده و جلوه به هم ریخته و در عین حال زیبایی به وجود می آورند.
برای انجام کوپ لیر چاپ از مراحل زیر استفاده کنید.
مرحله اول
 کوپ لیر چاپ 

 



ابتدا موها را مطابق تصویر نشان داده شده تقسیم بندی کنید.

مرحله دوم کوپ لیر چاپ 

 



موهای پشت سر را نیز با استفاده از تقسیم بندی نشان داده شده، دسته بندی کرده و با فرق وسط آن ها را از هم جدا کنید. سپس موهای رو گردن را از موهای پشت سر و روی تاج سر جدا کرده و سپس موها را در هر طرف سر جمع کنید.

مرحله سوم کوپ لیر چاپ 

 



کوتاهی موها را از سمت چپ و پشت سر آغاز کرده و موها را به اندازه ای که مد نظر دارید، با زاویه 0 درجه با تیغ کوتاه کنید. برای کوتاهی موها با تیغ از ضربات آهسته تیغ روی موها استفاده کرده و همه موها را در پشت سر به همین ترتیب و به یک اندازه کوتاه کنید.

مرحله چهارم کوپ لیر چاپ 

 



پس از انجام کوتاهی در پشت سر و روی گردن به قسمت بالایی که از قبل جمع شده بود رفته و با استفاده از در نظر گرفتن اندازه موهای روی گردن، موهای بالایی را نیز به اندازه موهای پایینی کوتاه کنید. در واقع موهای زیرین در این قسمت به عنوان راهنما در نظر گرفته شده اند. این کار را برای موهای سمت دیگر سر نیز تکرار کنید. دقت داشته باشید که استفاده از تیغ باعث کوتاهی و بلندی موها و جلوه بیشتر آن ها می شود پس بهتر است در همه مراحل از یک تیغ تیز استفاده کنید.

مرحله پنجم کوپ لیر چاپ 

 



پس از کوتاهی موهای پشت سر نوبت موهای کنار و جلوی سر است. برای انجام این کوتاهی موها را از سمت چپ آزاد کرده و به همان حالت 0 درجه و روی گوش با اندازه ای که از قبل در نظر گرفته بودید و با توجه به راهنمای موهای پشتی موها را کوتاه کنید. این کار را روی موهای سمت دیگر سر نیز انجام دهید.

مرحله ششم کوپ لیر چاپ 

 



در این مرحله موهای چتری را به صورت عمودی شانه کرده و با زاویه 45 درجه آن ها را به اندازه دلخواه کوتاه کنید. برای کوتاهی چتری ها از ضربات کوتاه و سریع تیغ استفاده کنید. قسمت بالای چتری ها را نیز به همین صورت کوتاه کنید.

مرحله هفتم کوپ لیر چاپ 

 



برای اطمینان از یک اندازه بودن موها قسمت روی سر را به سمت بالا آورده و موهای اطراف سر را رها بگذارید. همچنین موهای روی گردن را نیز با گیره جمع کنید. موها را به این ترتیب در ردیف های عمودی بالا آورده و به سمت مخلف سر ببرید.

مرحله هشتم کوپ لیر چاپ 

 



موها را تا روی گوش آورده و با تیغی که در دست دارید از وسط موها آن ها را مرتب کرده و به آن ها حجم دهید.

مرحله نهم کوپ لیر چاپ 

 



سپس با استفاده از موهای کنار سر آن ها را به اندازه هم ولی به صورت نامرتب کوتاه کنید تا موها حالت کوتاه و بلند خود را حفظ کنند. قسمت دیگر سر نیز این کار را انجام داده و موها را حجیم تر نشان دهید.

پس از پایان کار

 

 

برای مشاهده ویدیو آموزش کوتاهی مو اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 20 آبان 1394 - 18:27:39
عالی بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: