یکشنبه 24 آبان 1394 - 22:42:54

آرایش چشم های آبی

نکاتی مهم برای آرایش چشم های آبی

آرایش چشم

 



پیدا کردن آرایش مناسب برای چشم آبی ها معمولا کار سختی است زیرا باید آرایشی روی چشم ها انجام شود که حالت و رنگ چشم ها را بهتر نشان دهد. از طرفی وقتی آرایش مناسب روی چشم های آبی پیاده شود، بسیار جذاب شده و این چشم های زیبا همگان را محصور خود می کنند. اما اگر روی چشم های خود آرایش مناسبی به کار نبرید چشم ها بی روح و سرد دیده می شوند. در این مقاله به بررسی چند نکته آرایشی برای چشم های آبی پرداخته شده است.

 

 

هنگام انتخاب آرایش برای چشم های آبی باید به این نکته توجه شود که هدف از انجام این آرایش چیست. این به این معنی است که آیا می خواهید که آرایش به دست آمده به گونه ای باشد که روی چهره کاملا دیده شود و یا این که آرایش چشمان شما محو بوده و اصلا به چشم نیاید. از طرفی آیا می خواهید برای یک مراسم رسمی و مهم آرایش کنید و یا برای یک مهمانی و دور همی معمولی. همه این ها در انتخاب آرایش موثر بوده و باید در نظر گرفته شوند.

 

 

لازم به ذکر است که در کل سایه سفید، خاکی، شکلاتی، کرم و خاکستری روی این چشم ها بسایر زیبا دیده می شود. همچنین هنگام استفاده از سایه باید حالت چشم هم در نظر گرفته شود، این به این معنی است که اگر پلک های افتاده دارید و یا اگر چشم های بادامی شکل دارید، نحوه آرایش شما باید متفاوت باشد.

 

 

از طرفی خط چشم و یا مدادی که روی چشم ها استفاده می شود بهتر است به رنگ آبی تیره، سبز تیره، قهوه ای و یا مشکی باشد. البته این به این معنی نیست که کسانی که چشم های آبی دارند، از هیچ رنگ مداد و یا خط چشم دیگری نمی توانند استفاده کنند و این افراد در صورت تمایل می توانند از رنگ های روشن تری مانند صورتی، بنفش کمرنگ و یا یاسی نیز روی چشم های خود بهره ببرند.
البته خانم هایی که چشم های آبی دارند بهتر است از استفاده بیش از حد از ریمل دوری کنند زیرا حالت و رنگ چشم ها تحت الشعاع قرار می دهد. این افرادبهتر است ریمل کمرنگی استفاده کرده و رنگ آبی چشم ها را با این کار بهتر نشان دهند.
نکته آخری که گفتن آن خارج از لطف نیست این است که برای انتخاب لوازم آرایش از محصولاتی استفاده کنید که ماندگاری بیشتری داشته و به سرعت نریخته و خراب نشوند.

 

برای مشاهده ویدیو آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 25 آبان 1394 - 18:44:24
ممنون از مطالب خوبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: