یکشنبه 24 آبان 1394 - 23:18:38

رنگ مو بادمجانی

آیا رنگ مو بادمجانی برای شما مناسب است؟

رنگ مو فانتزی

 



یکی از رنگ موهایی که امروزه بین خانم ها جوان رواج پیدا کرده استفاده از رنگ موی بادمجانی است. این رنگ مو در واقع رنگ بنفشی است که آن قدر تیره است که مانند پوست بادمجان به نظر می رسد. اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که تمایل دارید این مدل مو را امتحان کنید بهتر است قبل از انجام هر کاری مقاله زیر را خوانده و سپس تصمیم گیری کنید.
این کار را انجام دهید اگر:
•  به اندازه کافی جسارت دارید

 



رنگ کردن به رنگی که برای همه یادآور بادمجان است، نیاز به جسارت بالا داشته و خود یک تعهد است پس برای این کار باید جسارت کافی داشته باشید. اگر به راستی جسارت داشته و می خواهید موهای خود را به این رنگ در آورید پس تعلل را کنار گذاشته و هر چه سریع تر این رنگ مو ی زیبا را امتحان کنید.

• مراقبت صحیح موها را جدی می گیرید

 



برای نگهداری از موها به خصوص برای رنگ موهایی که فانتزی هستند و به صورت عادی در طبیعت وجود ندارند، باید موهای خود را در مدت زمان های کوتاهی ترمیم کرده و رنگ های روی ریشه را هر چه سریع تر به رنگ بادمجانی درآورید. به طور متوسط ترمیم موهای بادمجانی و رنگ کردن ریشه های موهای به این رنگ هر دو هفته یک بار صورت می گیرد. البته این به شرطی است که بخواهید رنگ موهای شما به زیبایی بار اولی باشد که آن ها را رنگ کرده بودید. دقت داشته باشید که هزینه این کار بالاست و از طرفی رنگ کردن موها با این فاصله کم باعث تضعیف آن ها می شود.

• به دنبال یک تغییر اساسی هستید

 



بعضی افراد دوست دارند که تغییر را کمتر و یا با سرعت کمی در زنئگی خود مشاهده کنند، اما اگر شما از این دسته افراد نیستید و می خواهید به یکباره یک تغییر بزرگ در زندگی خود تجربه کنید می تواید مدل موی بادمجانی را روی موهای خود امتحان کنید.
در حالات زیر به سراغ رنگ موی بادمجانی نروید:
• اگر موهای آسیب دیده دارید

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که موهای خود را همیشه رنگ کرده و یا به طور مداوم  از وسیال حرارتی برای مدل دادن و خشک کردن موهایتان استفاده می کنید، و یا احساس می کنید نسبت به سابق موهایتان ضعیف تر شده اند، آن ها را به رنگ بادمجانی در نیاورید. زیرا رنگ موهای بادمجانی بسیار قوی هستند و خود به تنهایی باعث می شوند که موها باریک و ضعیف شوند.

• اگر احساس می کنید بعدا دچار پشیمانی می شوید

 



برای زیبایی یک مدل موی بادمجانی بزرگ ترین رمز موفقیت داشتن اعتماد به نفس است. زیرا با اعتماد به نفس شما می توانید ظاهر زیبای خود را بدون ترس و دلهره به دنیای بیرون نیز انتقال دهید. بنابراین  تنها به این شرط موهایتان را به رنگ بادمجانی در آورید که اعتماد به نفس بالایی دارید.

 

برای مشاهده فیلم آموزش رنگ مو اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 25 آبان 1394 - 18:44:05
فوق العادست
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: