دوشنبه 25 آبان 1394 - 21:14:57

پوشاندن موهای سفید

راه حل هایی موثر برای موهای سفید

پوشاندن موهای سفید

 



یکی از علائم انکار ناپذیر بالا رفتن سن، به وجود آمدن موهای خاکستری در بین موهاست و از آن جایی که امروزه در سرتاسر دنیا خانم ها به دنبال جوان شدن و جوان ماندن هستند مشاهده این موهای سفید برای آن ها ناگوار است. بعضی خانم ها به دلیل استرس و یا ژنتیک زودتر از سن خود موهای سفید پیدا می کنند و برخی دیر تر شاهد موهای سفید در بین خرمن موهای تیره خود هستند.
اما نکته غیر قابل اجتناب این است که همه ما دیر یا زود موهای سفیدی خواهیم داشت و برای این موضوع باید آمادگی لازم را داشته باشیم. پس اگر موهای سفیدی روی سر خود مشاهده کرده و یا می خواهید برای داشتن موهای سفید آمادگی داشته باشید می توانید از مقاله زیر کمک گیرید.
موهای سفید خود را نکنید

 



عکس العمل بسیاری از خانم ها در برخورد با موهای سفید این است که آن ها را از روی سر خود بکنند. البته این باور غلط که با کندن موهای سفید تعداد آن افزایش می بابد را نیز باید دور بریزید.  ولی این کار کاملا اشتباهی است و بهتر است سعی کنید از آن اجتناب کنید. زیرا وقتی موهای خود را می کنید به جای آن باز هم یک موی دیگر که سفید رنگ است رشد می کند و با مرور زمان کندن موها باعث آسیب رسیدن به آن ها می شود. به خصوص اگر این کار را در نقطه مشخصی انجام دهید به ریشه موها آسیب رسیده و با مرور زمان در آن نقطه کچلی موضعی به وجود می آید.

استفاده از ریمل مو

 



اگر از آن دسته خانم هایی هستید که به دلیل سفید شده ریشه موها همیشه آن ها را رنگ می کنید، وقتی قسمتی از ریشه  موها سفید می شود باعث ناراحتی است. زیرا برای پوشاندن موهای سفید باز هم باید موها رنگ شوند. اما روش دیگری برای پوشاندن این سفیدی موها در ریشه ها وجود دارد و آن هم استفاده از ریمل مو است. البته نتیجه ای که به دست می آید موقتی است ولی برای اوقاتی که موها بیش از اندازه رنگ شده اند و نیاز به کمی استراحت دارند، اه حل مناسبی است. از طرفی استفاده از ریمل مو بسیار سریع بوده و مشکل سفیدی موها را در عرض چند دقیقه حل می کند.

اضافه کردن کمی رنگ مو به شامپو

 



این حقه ای است که نه تنها باعث پوشانده شدن موهای سفید روی سر می شود، بلکه با استفاده از این ترفند رنگ موها درخشان تر شده و جذاب تر می شود. برای پوشش موهای سفید اطمینان حاصل کنید که شامپو روی ریشه موها رفته و این کار را حداقل دوبار در هفته انجام دهید. با این روش نتیجه  به دست آمده کمی طولانی تر از ریمل مو روی موها خواهد بود. برای نتیجه بهتر می توانید حتی به کاندیشنر خود نیز کمی رنگ مو اضافه کنید.

استفاده از رنگ مو

 



اگر روی موهای سفید خود خیلی حساس هستید و می خواهید هیچ موی سفیدی روی سر ود مشاهده نکنید، می توانید از رنگ موهایی که مخصوص موهای سفید است استفاده کرده و همه موها و به خصوص موهای سفید را با این رنگ موها، رنگ کنید.

پذیرش موهای سفید

 




اگر پوشاندن موهای سفید و درگیری فکری که این موها به وجود می آورند برای شما آزار دهنده است و از طرفی سفید شدن موها برای شما اهمیت چندانی ندارد، می توانید نسبت به این موهای سفید بی تفاوت باشید. صبر کنید همه موها به رنگ خاکستری و یا سفید در آمده و از این رنگ طبیعی لذت ببرید. البته لازم به ذکر است که موهای سفید معمولا سرزندگی و زیبایی موهای رنگی را ندارند، پس برای حفظ این شادابی روی موها باید به کارهای مختلفی روی آورید. به طور مثال از ماسک مو، مرطوب کننده مو و کاندیشنر های مناسب موها به طور مداوم استفاده کرده و با این کار موهای سفیدخود را به زیبایی موهای رنگ شده نشان دهید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: