پنجشنبه 28 آبان 1394 - 23:08:42

آرایش چشم گربه ای

ترفندهایی برای آرایش چشم گربه ای

آرایش چشم



از آن جایی که آرایش چشم گربه ای حالت اسرار آمیزی به چشم ها داده و آن ها را مرموزتر نشان می دهد، این آرایش همیشه جذابیت خاصی برای خانم ها داشته است. همچنین آرایش چشم گربه ای این تصور را به وجود می آورد که چشم ها بزرگ تر و مژه ها بلندتر هستند. به همین منظور در این مقاله به ترفندهای دستیابی به این آرایش زیبا پرداخته شده است.
• مداد چشم خود را فراموش کنید.

 

 

زیرا آرایش چشم گربه ای نیاز به خط های صافی دارد که مداد چشم سر پهن برای کشیدن این خطوط مناسب نیست. البته مدادهایی که پایه کرمی دارند می توانند برای کشیدن این خط چشم ها مناسب باشند ولی این کار تنها برای متخصصین آرایشی امکان پذیر است. بهترین وسیله برای کشیدن این خط چشم ها استفاده از خط چشم مایع  است.

• وصل نقطه ها به هم

 



اگر برای کشیدن خط چشم دستان لرزانی دارید می توانید روی خط رویش مژه ها 3 یا4  نقطه با فاصله کم از داخل تا خارج چشم گذاشته و آن ها را به هم وصل کنید. سعی کنید تا حد ممکن خط چشم شما باریک باشد و همان طور که به قسمت خارجی چشم نزدیک می شوید می توانید خط چشم خود را کمی پهن تر کرده و این خط را با زاویه 45 درجه از چشم ها خارج شوید. این کار را روی چشم دیگر خود نیز انجام دهید.

• تکنیک مثلثی

 

 

این شیوه خط چشم کشیدن برای کسانی مناسب است که می خواهند خط چشم پهن تری داشته باشند. برای این مدل آرایش کافیست مانند تصاویر نشان داده شد روی چشم ها یک V کشیده و سپس داخل آن را پر کنید.

 

 


• تکنیک استفاده از چسب

 



برای کشیدن خط چشم می توانید از یک تکه چسب نواری استفاده کنید. برای این کار یک تکه چسب 6 تا 7 سانتی را جدا کرده و ابتدا آن را روی دست خود بزنید تا کمی از چسبندگی آن کم شود، سپس آن را در قسمت خارجی چشم تا جایی که ابروهای شما پایین می یابند قرار دهید. سپس خط چشم خود را کشیده و پس از خشک شدن آن، چسب را بکنید.

 

 

 

برای مشاهده کلیپ آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.


 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 29 آبان 1394 - 22:04:09
ممنون
فوق العادست
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: