پنجشنبه 28 آبان 1394 - 23:14:50

خط چشم آبی

نحوه ی استفاده از خط چشم آبی

آرایش چشم



از گذشته تاکنون استفاده از خط چشم مشکی و قهوه ای در بین خانم ها رواج داشته است. اما امروزه با تمایلی که بین خانم های جوان برای امتحان کردن سبک های مختلف آرایش وجود دارد، استفاده از رنگ های روشن نیز رواج یافته است. در این مقاله نیز به یکی از این رنگ های روشن یعنی استفاده از خط چشم آبی و روش های مناسب استفاده از آن پرداخته شده است.
خط چشم آبی تیره و معمولی

 



اگر می خواهید آرایشی داشته باشید که خیلی نامتعارف نبوده و همزمان از رنگ آبی در آن استفاده شده باشد، می توانید این مدل آرایش آبی را که به رنگ تیره است امتحان کنید. منظور از آرایش آبی تیره آرایشی است که تیره بودده و تنها از نزدیک آبی بودن آن مشخص باشد. یکی از مزیت های این آرایش این است که بدون تغییر زیادی تغییرات زیادی در چهره شما به وجود می آورد.

ساده بودن بقیه آرایش

 

 


اگر تصمیم گرفته اید که آرایش آبی رنگی روی چشم های خود امتحان کنید که بیشتر دیده شود بهتر است که بقیه آرایش خود را ساده انجام دهید. به طور مثال می توانید از رژگونه خیلی کمرنگ و رژلب کمرنگ تری استفاده کنید. زیرا آرایش غلیظ به همراه خط چشم آبی رنگ آرایش شما را کمی اغراق آمیز نشان می دهد.

استفاده از مداد برای تازه کاران

 



اگر در انجام آرایش مهارت زیادی نداشته و می خواهید رنگ آبی را روی چشم های خود امتحان کنید، می توانید برای این کار از مدادی به این رنگ استفاده کرده و چشم های خود را به زیبایی آرایش کنید. زیرا استفاده از مداد ساده تر بوده و نیاز به مهارت خاصی ندارد، پس از مدتی که کشیدن خط چشم را فرا گرفتید می توانید خط چشم آبی خود را با خط چشم مایع نیز امتحان کنید.

پهن کشیدن خط چشم آبی

 



اگر به دنبال آرایش متفاوت تری هستید می توانید یک یا دو لایه مداد و یا خط چشم آبی روی چشم ها کشیده و سپس این مداد را کمی پخش کنید. سپس بار  دیگر مداد آبی رنگ خود را روی چشم ها بکشید. این کار باعث می شود که خط چشم شما ماندد سایه آبی رنگی به نظر برسد که بسیار زیبا خواهد بود.

 

برای مشاهده ویدیو آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 29 آبان 1394 - 22:03:20
خیلی خوب بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: