پنجشنبه 28 آبان 1394 - 23:22:11

آرایش مو با گل

آرایش موها با گل

موآرایی

 


از گذشته تا کنون و در سرتاسر دنیا یکی از بهترین روش های آرایش دادن موها استفاده از گل های زیبا در بین خرمن موها بوده است و خانم ها برای زیبایی خود از این گل ها در همه اعصار استفاده کرده اند. امروزه نیز با توجه به مدل مو ها و لوازم تزئینی بسیاری که وجود دارد باز هم استفاده از گل ها در بین خانم ها رواج داشته و یکی از زیباترین مدل های آرایش مو نیز به حساب می آید. یکی دیگر از مزایای استفاده از گل ها در بین موها این است که به لطافت چهره و شخصیت افراد کمک کرده و ظاهر دخترانه ای به خانم ها می دهد.
در این مقاله نیز به چند مدل موی زیبا که در بین آن ها گل به کار رفته پرداخته شده است که همان طور که نشان داده شده می توان موها را با این گل ها به زیبایی مدل داد.
• موهای صاف و یا فر




موهای خود را به صورت آزاد در اطراف صورت خود رها کرده و با کمک یک گل در کنار سر و یا به صورت هدبند می توانید یک مدل موی جذاب و در عین حال روح بخش داشته باشید. این کار روی موهای حالت دار، فرو صاف به یک اندازه جذاب بوده و هر مدل مویی را به سبک خود زیبا نشان می دهد.

شینیون هف دو یا نیمه




این مدل شینیون، شینیونی است که در آن نیمی از موها در بالای سر آرایش شده و حالت داده می شوند و بقیه موها به صورت باز رها می شوند. در این مدل آرایش مو می توان موها را به یک سمت جمع کرده و یا با استفاده از یک گل روی سر آن ها را آرایش کرد. همچنین در این شینیون می توان گل های ریزتری را روی موها قرار داد.

شینیون در بالا یا پایین سر

 


در این مدل شینیون همه موها در بالا یا پایین سر مدل داده شده و جمع شده اند. برای قرار دادن گل در این مدل موها نیز می توان گل ها را در قسمتی که موها جمع شده اند قرار داده و یا می توان موها را کمی به هم ریخته کرده و گل مورد نظر را با توجه به سلیقه فرد در هرنقطه دلخواه از سر قرار داد.

دم اسبی

 



کسای که عادت دارند در هر شرایطی موهای خود را به صورت دم اسبی بسته و عادت دارند موهای خود را در بالا و یا در گوشه سر با این روش جمع کنند نیز می توانند از گل ها برای تزیین دم اسبی خود استفاده کنند. البته یکی از روش هایی که در آن دم اسبی زیباتر دیده می شود این است که موها را در کنار سر به صورت دم اسبی بسته و دنباله موها را فر کنید. سپس روی قسمتی که کش مویتان قرار دارد گل زیبایی قرار دهید.

•  موهای بافته شده

 



در عمل هر مدل موی بافته شده ای را می توان با گل ها زینت داد. زیرا بافت موها خود حالت خانمانه ای به وجود می آورد که این همان تاثیری است که قرار دادن گل روی سر به وجود می آورد. ترکیب این دو نیز بسیار زیبا بوده و باعث زیباتر شدن موها می شود. البته دقت داشته باشید که زیاده روی در اضافه کردن گل به روی موها تنها زیبایی آن ها را از بین می برد.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش بافت و طراحی مو اینجا کلیک کنید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 29 آبان 1394 - 22:03:51
خیلی قشنگن
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: