سه شنبه 03 آذر 1394 - 00:14:18

آرایش کلاسیک

آرایش کلاسیک

گریم و آرایش



گاهی اوقات آرایش کردن نازیبایی خاصی را پوشش داده و گاهی یک چهره معمولی را تبدیل به یک پری زیبا می کند. به همین دلیل از گذشته تا به امروز آرایش کردن در بین خانم ها مرسوم بوده و خانم ها در سرتاسر دنیا در سنین مختلف برای داشتن چهره ای زیبا و خیره کننده آرایش می کنند. البته لازم به ذکر است که همه خانم ها نیز اهل آرایش کردن نیستند ولی این مقاله مخصوص کسانی است که آرایش کردن را دوست داشته و می خواهند چند نوع مختلف آن را که با وجود قدیمی بودن هرگز کهنه نشده اند، امتحان کنند. در این مقاله به بررسی چند مدل آرایش کلاسیک پرداخته شده است:
لب های سرخ

 



داشتن لب های قرمز رنگ به خانم ها حس جذابیت می دهد. زیرا صرف نظر از رنگ پوست و سلیقه، رنگ قرمز طیف وسیعی دارد که هر رنگ برای حداقل یک توناژ پوستی معجزه می کند. البته برای زدن رژ لب قرمز نیاز به اعتماد به نفسی است که بتواند نگاه افراد را به لب های زیبای شما تحمل کنند. یکی دیگر از مزایای رژ لب قرمز این است که می توان آن را همراه با انواع مختلف آرایش رسمی و یا غیر رسمی امتحان کرد. برای زدن رژ لب قرمز ابتدا اطراف لب ها کانسیلر بزنید تا زیبایی این رنگ رژ را روی لب هایتان بهتر نشان دهید.

پوست مات

 



داشتن پوست مات باعث می شود که هر کسی که با شما روبرو شد، احساس کند که شما خانمی قوی و مستقل هستید. داشتن پوست مات و آرایش ملایمی همراه با آن بسیار ساده بوده و مخصوص خانم هایی است که هر روز آرایش می کنند. برای انجام آرایش مات باید در زیر سازی و استفاده از کرم پودر دقت کافی داشته باشید، این به این معنی است که هم از کانسیلر و هم از کرم پودر استفاده کنید. سپس با استفاده از یک پنکک و یا پودر مات کار خود را پایان بخشید.

خط چشم دنباله دار

 

 

خط چشم دنباله دار یکی ازمحبوب ترین آرایش های چشم است که از سالیان دور تا به امروز از آن استفاده می شده است. از طرفی کشیدن این خط چشم بسیار ساده بوده و می توان از آن برای هر مناسبتی استفاده کرد. از طرفی خط چشم دنباله دار باعث بهتر کردن حالت چشم ها می شود.

 

گونه های صورتی

 



گونه هایی که به طور طبیعی سرخ باشند یکی از نشانه های معصومیت چهره خانم ها و زیبایی آن هاست. از طرفی این زدن رژگونه کمرنگ روی گونه ها بسیار ساده بوده و هر خانمی می تواند آن را انجام دهد. برای زدن رژ گونه روی گونه ها از رژگونه کمرنگی کمک گرفته و آن را با استفاده از یک فرچه آرایشی بزرگ روی گونه های خود بزنید. دقت داشته باشید که مرکزیت آرایش گونه هاست پس آرایش چشم ها و لب ها را پررنگ تر از گونه های خود انجام ندهید.برای انخاب رنگ رژگونه نیز رنگی را انتخاب کنید که به پوست و رنگ واقعی گونه های شما نزدیک تر باشد.

آرایش دودی

 



آرایش دودی یکی از انواع آرایش است که در بین خانم ها بیش از هر چیز دیگری طرفدار دارد. به خصوص این که سبک های مختلفی از آن توسط افراد مختلف به وجود آمده و این آرایش در مدل های مختلفی در بین خانم ها استفاده می شود. البته دقت داشته باشید که وقتی می خواهید آرایش دودی داشته باشید بقیه آرایش صورت خود را سبک و ملایم انجام دهید.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 03 آذر 1394 - 18:37:58
ممنون از مطالب خوبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: