سه شنبه 03 آذر 1394 - 01:26:39

رنگ مو فانکی

رنگ مو فانکی

رنگ مو فانتزی


برای تغییر ظاهر و تنوع دادن در روتین روزمره تغییر رنگ مو یک روش بسیار مناسب و سریع است. همچنین استفاده از رنگ مو می تواند شخصیت هر فرد و علایق وی را نشان دهد. البته متاسفانه یکی از مشکلات رنگ موهای دائمی این است که علاوه بر این که برای سلامت موها مضر هستند، روی موها باقی مانده و پاک نمی شوند. بنابراین اگر می خواهید ظاهر خود را تغییر داده و درعین حال این تغییر را دائمی نکنید، می توانی از رنگ موهای موقت استفاده کنید. زیرا استفاده از آن ها ساده تر بوده و نیاز به درگیری در پیچیدگی های رنگ موهای دائم را نیز ندارند. در این مقاله به چند مدل رنگ موی موقت که در آن ها موها به صورت فانکی رنگ شده اند، آورده شده است.
نوک موهای آمبره

 




اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که موهای بلندی دارید بی شک این رنگ مو آمبره روی موهای شما بسیار زیبا خواهد بود. برای این رنگ موی فانکی کافیست نوک موها را در فاصله 10 تا 14 سانتی از انتها به رنگ های روشنی مانند سبز، بنفش، نارنجی و یا صورتی در آورید. این نوع رنگ کردن روی موهای بلند بسیار زیبا بوده و بیانگرسلیقه خاص و منحصر به فرد شما خواهد بود.

 

 

رنگ مو آمبره معکوس

 




اگر شما موهای خود را رنگ کرده و به دنبال مدل مویی هستید که کمی متفاوت تر از مدل موهای مرسوم باشد می توانید از آمبره معکوس استفاده کنید. آمبره معکوس به این معنی است که موها در قسمت انتهایی خود به جای روشن تر شدن، تیره تر شوند. و یا می توان موها در نزدیکی ریشه سر را تیره تر کرده و هرچه به انتهای مو نزدیک می شوید موها را روشن تر کنید. این مدل مو خیلی طبیعی به نظر نمی رسد ولی بدون شک زیباست.

 

 

استفاده از گچ رنگ مو

 



استفاده از گچ های رنگ مو بسیار ساده بوده و با کمک آن ها می توان مدل های مختلف و زیبایی روی موها به وجود آورد. برای استفاده از این گچ های مو کافیست آن ها را روی قسمت هایی از مو که مد نظر دارید کشیده و از رنگ به وجود آمده روی موها لذت ببرید. یکی از بزرگ ترین مزیت های این گچ موها پاک شدن آن ها تنها با یک بار شستشو است.

رنگ مو درلایه های زیرین

 




اضافه کردن رنگ موهای فانکی به موها به خصوص در زیر موها منظره بسیار زیبا و کاملا طبیعی روی موها به وجود می آورد. زیرا رنگ های متفاوت تنها با تکان خود=ردن موها مشخص می شوند که منظره بسیار زیبایی روی موها به وجود می آورد.

 

 

مش های پراکنده

 

 


اگر می خواهید با مدل موهای خود متفاوت به نظر برسید می توانید با استفاده از رنگ های فانتزی روی موهای خود از ترکیب چندین رنگ مختلف استفاده کنید. شما می توانید برای زیبایی این مدل رنگ های مختلف مش را روی نقاط مختلف سر به صورت کاملا رندم به وجود آورید.

 

برای مشاهده فیلم آموزش رنگ مو اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 03 آذر 1394 - 18:37:42
واووووووووووووووووووووو
خیلی خوشگله
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: