سه شنبه 03 آذر 1394 - 22:05:56

آرایش سریع

آموزش آرایش در 10 دقیقه

آرایش زیبا و سریع



انجام یک آرایش زیبا و سرعت این آرایش دو بحث کاملا جداست. زیرا گاهی اوقات عجله داریم و باید آرایش زیبایی نیز داشته باشیم. در آن صورت نیاز به یک روتین آرایشی سرعتی است که زمان کمی هم نیاز داشته باشد. در این مقاله به بررسی آرایش هایی پرداخته می شود که درآن ها نیازی به سرعت بالای آرایش کردن نیست و با رعایت چند نکته خیلی ساده آرایشی و استفاده از ابزار مناسب می توان حتی روزهایی که دیرتان شده است نیز بسیار زیبا به نظر برسید.
با زیرسازی شروع کنید.

 



شاید کمی اتلاف وقت به نظر برسد ولی یک زیر سازی ملایم تا انتهای روز زیبایی شما را تضمین می کند. حتی اگر تنها 10 دقیقه برای آرایش کردن وقت دارید نیز زیر سازی و کرم پودر خود را فراموش نکنید. حال با توجه به نوع پوست تان باید زیر سازی خود را نیز انتخاب کنید، به طور مثال اگر پوست پر جوش و لکه و یا پر از کک و مکی دارید زیر سازی کامل روی صورت انجام داده و سپس روی آن پنکک مات بزنید. اگر پوست شما تنها در قسمت های خاصی لک دارد می توانید از زیر سازی ملایم تری استفاده کرده و پنکک براق تری هم استفاده کنید. حتی اگر جای زخم و لک ها روی پوست شما کم باشد می توانید از کانسیلر برای پوشاندن آن لکه ها استفاده کرده و پس از محو کردن، روی آن ها پنکک بزنید.

استفاده از کانسیلر

 



استفاده از کانسیلر همیشه ضروری نیست. به خصوص وقتی که کل صورت را زیر سازی کرده باشید دیگر نیازی به زدن کانسیلر روی جوش ها، کک و مک ها و تیرگی زیر چشم ها نیست. اما اگر پس از انجام زیر سازی صورت همچنان بعضی از این لک ها و جای زخم ها روی بدن مشاهده می شد، می توانید کمی روی آن ها از کانسیلر استفاده کنید. در غیر این صورت با توجه به این که عجله دارید کلا از کانسیلر صرف نظر کرده و یا از همان ابتدا به جای زیر سازی از کانسیلر روی لکه ها و یا یک کرم برنزه کننده روی کل صورت استفاده کنید.

سایه چشم را فراموش کرده و به جای آن روی مژه ها تمرکز کنید.

 



از آن جایی که تنها 10 دقیقه برای انجام آرایش خود زمان دارید، بهتر است از دقیقه دقیقه این زمان استفاده کرده و وقت خود را صرف سایه زدن و سپس محو کردن این سایه هدر ندهید. در این 10 دقیقه بهترین کار این است که در کل از سایه صرف نظر کرده و به جای آن روی مژه ها تمرکز کنید تا بلندتر دیده شوند. زیرا مژه ای بلند خود به اندازه کافی چشم ها را درشت و زیبا نشان می دهند. برای داشتن مژه های زیبا و بلند نیز کافیست روی خط رویش مژه های بالای چشم را مداد کشیده و داخل پلک را هم با مداد سیاه پر رنگ کنید. سعی کنید تا جایی که می توانید از خط رویش مژه ها فاصله نگیرید تا آرایش طبیعی تری داشته باشید. این کار باعث می شود که مژه ها بیشتر به نظر رسیده و چشم ها هم بزرگ تر به نظر برسند. سپس با استفاده از فر مژه، مژه های خود را فر کرده و سپس روی آن ها ریمل بزنید.

از یک رژ پر رنگ استفاده کنید.

 



از آن جایی که در زمان کمی که داشته اید نتوانستید آرایش چشم زیادی داشته باشید می توانید به جای آن از یک رژ لب  پر رنگ استفاده کرده و توجه را به لب های زیبای خود جلب کنید. بای ماندگاری بیشتر رژ لب از یک مداد هم رنگ رژ استفاده کرده و از ریزش رژلب جلوگیری کنید. پس از این که یک بار رژلب را روی لب ها زدید، دستمال کاغذی را روی آن قرار داده و بار دیگر رژلب خود را پر رنگ کنید تا هم زیبا و پررنگ دیده شده و هم ماندگاری بهتری روی لب های زیبای شما داشته باشد.

 

 

 

برای مشاهده کلیپ آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 04 آذر 1394 - 18:08:03
فوق العاده بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: