سه شنبه 03 آذر 1394 - 23:37:14

پوست جوان

حفظ سلامتی و جوانی پوست

پوست زیبا و شاداب

 



دلیل اصلی این که محصولات زیبایی و محصولاتی که برای حفظ جوانی افراد استفاده می شود این است که همه می خواهند که پوستی زیبا و جوان داشته باشند. بنابراین بسیاری از خانم ها و حتی آقایان برای این محصولات سرمایه گذاری می کنند و با این کار می خواهند که پوست جوان خود را همواره حفظ کنند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید و می خواهید که پوستی جوان و زیبا داشته باشید، می توانید از این مقاله استفاده کرده و جوان ماندن پوست خود را تضمین کنید.
لایه برداری پوست

 



یکی از کارهایی که می توان برای حفظ جوانی و زیبایی پوست انجام داد لایه برداری پوست است که با کمک آن می توان پوست های مرده را از بین برده و با این کار پوستی درخشان و زیبا را روی بدن و صورت خود تضمین کرد. برای این کار حتی نیازی به استفاده از مواد شیمیایی گران قیمت نبوده و می توان از کیت های میکرودرمابریشن که نمونه های مختلف آن در داروخانه ها وجود دارد، استفاده کرد. همچنین اگر پوست حساسی دارید می توانید شب ها قبل از خواب روی پوست خود از کرم مرطوب کننده ای که حاوی آلفا هیدروکسی اسید است، استفاده کنید.

استفاده از مرطوب کننده

 



لایه برداری و استفاده از مرطوب کننده روی پوست دو نکته جدایی ناپذیر از یکدیگر هستند. زیرا بهترین زمانی که می توان از مرطوب کننده استفاده کرد وقتی است که پوست لایه برداری شده است. در این زمان پوست آمادگی پذیرش مرطوب کننده را داشته و به همین دلیل بهترین نتیجه ممکن از استفاده از مرطوب کننده پس از لایه برداری به دست می آید. البته لازم به ذکر است که برخلاف لایه برداری، بهتر است روزی دوبار روی پوست مرطوب کننده زده و این کار را شب ها و صبح ها انجام داد. البته برای استفاده از مرطوب کننده در طول روز نیز می توانید کرم خود را همیشه همراه خود داشته و از آن استفاد کنید.

دوری از استرس

 



آیا دقت کرده اید که خانم های که در زندگی خود استرسی ندارند و یا به خود استرس راه نمی دهند همیشه پوست بهتری داشته و ظاهر جوان تری نیز دارند. دلیل این امر، استرس و فشاری است که به فرد وارد شده و با به وجود آوردن هورمون های مضری باعث از بین بردن پوست و ریزش موی وی می شود.

زندگی سالم

 



علاوه بر استرس، داشتن یک زندگی با عادت های غلطی مانند سیگار کشیدن، مصرف الکل، مصرف چربی ها و مواردی از این دست موجب از بین بردن پوست و مو می شود. بنابراین گر می خواهید شادابی و جوانی پوست خود را حفظ کنید می توانید از غذاهایی که حاوی آنتی اکسیدان هستند استفاده کرده و سبزیجات، چای سبز، ماهی تون و ماهی آزاد را در وعده های غذایی خود فراموش نکنید.

خرید محصولات آرایشی بهداشتی مناسب

 



اگر واقعا می خواهید که سلامت و جوانی پوست خود را حفظ کنید می بایست از محصولات و لوازم آرایشی مناسب و با کیفیت مناسبی مصرف کرده و با خیال کاملا راحت از این محصولات در سر تاسر روز و به طور مرتب استفاده کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 04 آذر 1394 - 18:07:33
ممنون از مطالب خوبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: